مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

آب و هوای دبی در فصول مختلف سال

دبی یکی از شهرهای دبی است که به عروس خاورمیانه معروف است. این شهر در طول 50 سال گذشته دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی شده است به طوری که سالانه میلیون ها مسافر از نقاط مختلف جهان به آنجا سفر می کنند. در شهر دبی سازه های بسیار منحصر به فردی مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای ناب وجود دارد که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. قبل از سفر به دبی باید با چند اصل مهم آشنا شوید که در ادامه به تفصیل توضیح داده شده است.

آب و هوای دبی در فصول مختلف سال

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت آب و هوای این شهر است. شهر دبی در قسمت پایین خط استوا قرار دارد و در طول سال به ندرت باران می بارد. بنابراین این شهر گرم و خشک است و این نوع آب و هوا می تواند برای افرادی که در مناطق خنک و کوهستانی زندگی می کنند آزار دهنده باشد زیرا وجود رطوبت زیاد همیشه باعث تعریق می شود. در اواسط بهار و تابستان هوا گرم می شود و دمای هوا به حدود 48 درجه می رسد و تحمل این گرما بسیار سخت است.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه (آبان تا پایان فوریه) است. دمای هوا در این زمان بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید یا از یک سفر خوب در کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

یکی از نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد زمان پرواز است. برای سفر به دبی می توانید از پروازهای مستقیم تهران به دبی استفاده کنید که 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


معرفی بهترین هتل های دبی

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و قبل از رفتن به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. شهر دبی دارای استانداردترین هتل های جهان است که در ادامه معروف ترین و مجلل ترین آن ها معرفی شده است.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، بهترین رستوران ها با انواع غذاهای مختلف از نقاط مختلف جهان می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا به مسافران خدمات شاتل رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر و غیره ارائه می دهد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های 5 ستاره دبی با 252 اتاق می باشد که وافی دبی مال نزدیک این هتل می باشد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه می باشد. این هتل رافلز امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذای ویژه، سرویس نشستن کودک، خدمات VIP را برای مسافران ارائه می دهد.

مکان: جاده شیخ رشید، مرکز خرید وافی، بر دبی


هتل تاج دبی

یکی از بهترین هتل های پنج ستاره دبی، هتل تاج است که در مرکز شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با منظره فوق العاده از شهر است. هتل تاج دارای رستوران های متعددی است که غذاهای بین المللی و بین المللی مانند غذاهای هندی، بریتانیایی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا زیباترین منظره خلیج فارس را دارد. این هتل دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و امکانات رفاهی مانند 9 رستوران بین المللی را به مسافران ارائه می دهد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



پارک هت دبی - هتل

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق است که در شهر دبی واقع شده است. این هتل در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. همچنین از این هتل می توانید 15 دقیقه به دبی مال و برج خلیفه یا 30 دقیقه به ساحل دبی برسید. این هتل امکانات رفاهی زیادی برای مسافران دارد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی



هتل مینسلم

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در شهر دبی است که دارای 292 اتاق می باشد. این هتل دارای منظره های دیدنی از دریا و خلیج است که مشرف به نهر دبی در صحرا است. پرسپکتیو تضاد هیجان انگیزی ایجاد می کند. ویژه گردشگران. این هتل دارای محل اقامت معلولین و سالمندان می باشد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این متن سعی شده است قبل از سفر به دبی به نکات مهمی اشاره شود تا مسافران محترم سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اگر می خواهید در مدت اقامت خود در دبی خودرو اجاره کنید، شرکت معروف و معتبر سعادت رنت برای این منظور بسیار مناسب است. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد