مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

شما هم میتوانید از آموزش صفر تا صد حسابداری رایگان ما بهره مند شوید


شما هم میتوانید از آموزش صفر تا صد حسابداری رایگان ما بهره مند شوید و هم میتوانید برای دریافت مدرک معتبر داخلی و قابل ترجمه در کلاس های ما که قیمت بسیار پایین تری از سایر آموزشگاه ها دارند و در دوره های فشرده برگزار میشود شرکت کنید. همانطور که در جدول 8 ملاحظه میشود، مقدار آماره F و سطح معناداری مربوط به این آماره، بیانگر این است که فرضیه صفر آماری که همان بیمعنا بودن کل مدل (صفر بودن تمام ضرایب) است، رد میشود و مدل رگرسیون برآورد شده، در کل معنادار است. که در آن، : نرخ مؤثر مالیاتی، به عنوان متغیر وابسته مدل، : مقدار ثابت، : ضرایب متغیرهای مستقل، : معیارهای شفافیت گزارشگری مالی شامل هموارسازی سود، اقلام تعهدی اختیاری، کیفیت افشا و کیفیت حسابرسی به عنوان متغیرهای مستقل، : ضرایب کنترلی مدل، : متغیرهای کنترلی مدل شامل بازده داراییها، اهرم مالی، شدت سرمایهگذاری در موجودی کالا، شدت سرمایهگذاری در داراییهای ثابت و اندازه شرکت و جمله اخلال مدل است. شدت سرمایهگذاری در موجودی کالا: موجودی کالا، یکی از اقلام داراییها است که در برخی از موارد بخش قابل ملاحظهای از منابع یک شرکت را به خود اختصاص میدهد؛ در حالی که دارای هزینه استهلاک نمیباشد.


دارای امکانات بی شماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چکها بصورت اتوماتیک و دریافت گزارشات متنوع هستند. بهترین نرم افزار های حسـابداری که در بالا برای شما شرح داده شد همگی دارای کیفیت خوبی هستند . معمولاً در هر دوره آموزشی جهت یادگیری بیشتر مطالب گفته شده توسط اساتید، آن مطالب را بصورت یادداشت یا جزوه تحریر می نمایند، در این روش آموزش برای جلوگیری از تحریر مطالب و بالا بردن میزان دقت کارآموزان، این مطالب در نرم افزار بصورت فایلی جداگانه تحت عنوان جزوه آموزشی طراحی شده که شما می توانید به راحتی از آن چاپ و استفاده نمائید. مطالب کتاب ریاضیات مزبور را پاچیولی نوشت و شکلهای آن را داوینچی ترسیم کرد. سپس آن را از حالت فشرده خارج نموده (Extract) و با اجرای فایل Setup.exe، نرم افزار را نصب کنید. اپلیکیشن فانوس محصول شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، دیگر برنامه معروفی است که برای مدیریت درآمد و هزینه شخصی طراحی شده است.برنامه هوشمند فانوس به صورت خودکار درآمد و هزینهها را ثبت و مدیریت میکند و سپس پیشنهادهای اقتصادی به شما میدهد. اگر هنوز دانشجوی رشته حسابداری هستید و فارغ التحصیل نشده اید این دوره یکی از مناسب ترین دوره ها برای شماست.


اهرم مالی: در ادبیات مالی، از اهرم مالی به عنوان یکی از سپرهای مالیاتی یاد میشود. بکارگیری نیروی خبره مالیاتی از هدررفت منابع در راستای پرداخت جرایم مالیاتی جلوگیری می نماید. بر اساس فرضیه هزینههای سیاسی، شرکتهای بزرگ با پرداخت منصفانه مالیات، توجه کمتری را به خود جلب میکنند. ضمناً در صورت عدم ارائه بهموقع صورتهای مالی حسابرسی شده پایان دوره و زمانبندی پرداخت سود سهامداران، امتیاز منفی به ازای هر روز تأخیر در نظر گرفته شده است (سازمان بورس و اوراق بهادار،1386:1). 2) معیار مذکور فقط به کمیت افشا توجه نمیکند بلکه بهموقع بودن و قابلیت اتکای اطلاعات افشا شده را نیز مد نظر قرار میدهد. بر این اساس، شرکتهای مورد نظر باید دارایی معیارهای زیر باشند. این پژوهش، یک پژوهش تجربی در حوزه پژوهشهای اثباتی است که مبتنی بر اطلاعات واقعی صورتهای مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. 1) امتیازهای کیفیت افشای شرکتها توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و بر اساس شاخصهای دقیق و عینی از قبیل زمان ارائه اطلاعات مربوط و تفاوت پیشبینیها با نتایج واقعی محاسبه شده است. افزون بر این، یافتههای پژوهشهای تجربی انجام شده در بورس اوراق بهادار تهران حاکی از نبود کارایی، حتی در سطح ضعیف است (نمازی و شوشتریان، 1374 و نمازی، 1382). بنابراین، بهنظر میرسد متغیرهای مبتنی بر ارزش دفتری از قابلیت اتکای بیشتری برخوردار باشند.


خبر خوب اینکه برای حسابداری با این روش، به نیروی متخصص نیاز ندارید و حتی خودتان هم میتوانید حساب و کتابها را یادداشت و ذخیره کنید. حالا هرچقدر که تسلط شما به کامپیوتر و استفاده از آن بیشتر باشد، مسلما فرایند یادگیری شما آسان تر خواهد بود و با وقت کمتر می توانید تسلط خوبی بر نرم افزارهای مختلف مالی و حسابداری پیدا کنید. در این یادداشت قصد دارم تا معروفترین و بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی و شرکتی را معرفی کرده و ضمن برشمردن ویژگیهای اصلی آنها، مزایا و معایب آنها را نیز برای شما بازگو کنم. لازم به ذکر است، از آنجا که هزینه بهره و مالیات به وسیله عواملی غیر از کاربردمؤثر منابع تعیین میشوند، برای محاسبه این نسبت از سود خالص عملیاتی استفاده میشود. تا سال ۱۸۰۰ میلادی موازنه کردن حسابها در پایان سال، تهیه صورت سود و زیان و ترازنامه معمول شد اما جز برای نگهداری سوابق فعالیتهای موسسه استفاده دیگری نداشت.


https://accniaz.com/product/آموزش-حسابداری-مقدماتی-از-پایه/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد