مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

آموزش مراقبت از پوست (دوره های فنی و حرفه ای | بین المللی)


ما بهترین کلینیک مراقبت از پوست در تهران را ارائه می دهیم.

دوره آموزشی مراقبت از پوست دوره آموزشی مراقبت از پوست

مراقبت از پوست و مو مهارتی است که تنها با شرکت در دوره آموزشی مراقبت از پوست زیر نظر متخصصان می توان آن را آموخت. استفاده از داروهای خانگی بدون مشورت با متخصص بسیار خطرناک است و می تواند باعث بیماری های پوستی شود. خوشبختانه این روزها بیشتر خانم ها اهمیت این موضوع را درک می کنند و مراقبت از پوست خود را به متخصصان می سپارند. شرکت در یک دوره آموزشی حرفه ای مراقبت از پوست می تواند به شما کمک کند تا یک منبع درآمد ثابت و قابل اعتماد کسب کنید. این دوره ها باید توسط متخصصان مجربی برگزار شود که تجربیات خود را در قالب یک دوره حرفه ای به اشتراک بگذارند. آکادمی فلدورا به عنوان اولین و بهترین آکادمی پوست و مو در ایران دوره تخصصی مراقبت از خود را زیر نظر اساتید ممتاز برگزار می کند.

نمایش دوره های آموزشی مراقبت از پوست

ویژگی های آموزش پرستاری آکادمی فلدورا

دوره جوانسازی پوست توسط خدمتکارم فاطمه حبشی مدیر سالن VIP لی لی به صورت حضوری و عملی برگزار می شود. پس از اتمام دوره به افرادی که دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند گواهینامه فنی و حرفه ای بین المللی اعطا می شود. سند ارائه شده حاوی کد ثبت نام است و قابل درخواست است.

آموزش این دوره با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تمامی سرفصل های آموزش مراقبت از پوست از مبتدی تا فوق حرفه ای را آموزش می دهد و با داشتن حالت کارگاهی و عملی دانش کاملی را در زمینه موضوعات مختلف به هنرجویان می دهد و به تسلط کمک می کند. .

همچنین بخوانید: درمان اسکوم چیست؟ (آموزش تکنیک، مزایا و عوارض)

علاقه مندان به آموزش مراقبت از پوست در تهران می توانند مهارت های لازم را در کلینیک مجهز لیلی وی آی پی که مجهز به مدرن ترین تجهیزات و دستگاه ها برای نظافت و مراقبت از پوست صورت و بدن است، کسب کنند. متخصصین مجرب و مربیان حرفه ای در این زمینه.

سالن لی لی موضوع دوره آموزشی مراقبت از پوست می باشد

در این دوره دانشجویان با انواع پوست، راه حل های مناسب مراقبتی و نحوه استفاده از جدیدترین تجهیزات مراقبت از صورت آشنا می شوند. در نهایت با یک پکیج مراقبت از پوست بسیار حرفه ای و حرفه ای آشنا می شود تا بتواند خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

در این دوره نحوه درمان پوست بد و همچنین نحوه کار با دستگاه ها و تجهیزات پزشکی خاص را یاد می گیرید. برخی از مهمترین موضوعاتی که در این دوره ارائه می شود عبارتند از:

درمان های ویژه صورت

درمان پوست با پروتئین و ویتامین

درمان انواع آکنه چشم و صورت

پوست اطراف چشم را روشن و مرطوب می کند

کابین درمان پوست چند برند

اکسیژن درمانی، هیدروکسی تراپی، رطوبت ویژه، خارجی و رطوبت

سفید مزو غیر تهاجمی

چگونه فنجان را آب کنیم

به روز رسانی مهم

مراقب دست ها و پاهای خود باشید

ارتفاع

اسکوم تراپی

بی بی گردن و کرم پودر دائمی

این تنها بخشی از سرفصل های دوره است، پس از پایان دوره انتظار می رود دانشجو بین 0 تا 100 دوره تخصصی مراقبت از پوست را گذرانده باشد و بتواند خدمات اختصاصی را به همه افراد با توجه به شرایط و نیازهای پوست خود ارائه دهد.

بازار کار مراقبت از پوست

با توسعه زندگی صنعتی و افزایش جمعیت شهرنشینان، پوست انسان در معرض بسیاری از آلاینده های محیطی قرار دارد و به همین دلیل دریافت خدمات ویژه مراقبت از پوست برای همه افراد ضروری شده است.

همچنین بخوانید: ماساژ صورت در منزل (آموزش گام به گام ماساژ خانگی)

صنعت مراقبت از پوست بازار پررونقی دارد، به طوری که هر ساله افراد زیادی سعی می کنند وارد این بازار شوند، اما همه موفق نمی شوند و درآمد کسب می کنند.

مشتریان بسیار باهوش هستند و به سرعت تفاوت بین یک حرفه ای و فردی که به صورت تجربی کار می کند را تشخیص می دهند، بنابراین اگر می خواهید وارد این حوزه فناوری شوید، باید به آموزش های مناسب و پیشرفته بروید تا هر آنچه را که نیاز دارید یاد بگیرید. در این زمینه. خاصش کن

امروزه دستگاه های بسیار حرفه ای و پیچیده ای در بازار وجود دارد و تنوع برندهای ارائه دهنده محصولات مراقبت از پوست و مو، تصمیم گیری را برای متخصصان سخت می کند، بنابراین تنها کسانی که با جدیدترین دستگاه های موجود در بازار آشنا هستند، می باشند. از آنها به طور موثر استفاده کنید. همه این چیزها را در آموزش مراقبت از پوست یاد گرفتم.

برای موفقیت، فقط یادگیری مراقبت از پوست کافی نیست، بلکه باید قیمت و هزینه شستشو و مراقبت از پوست، نحوه انجام مراقبت از صورت، مو، دست و پا و تعریف آن را بدانید. بهترین محصولات مراقبتی و بهداشتی پوست در دوره آموزشی مراقبت از پوست آکادمی فلدورا که در سالن زیبایی لی لی وی آی پی برگزار شد، تجربه چندین ساله خود را در زمینه مراقبت از پوست به اشتراک خواهم گذاشت و خدمات بسیار ویژه و حرفه ای را به مشتری ارائه خواهم کرد. در صورت تمایل می توانید در این دوره ها ثبت نام کنید و ضمن یادگیری راهکارهای جامع مراقبت از پوست، خود را برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آماده کنید.

بیشتر بخوانید: لینک کانال و گروه های آموزش پاکسازی پوست در صفحات تلگرام و اینستاگرام

نحوه ثبت نام برای دوره های مراقبت از پوست در آکادمی فلوریدا

اگر هم اکنون قصد ورود به بازار کار نظافت و مراقبت از پوست را دارید می توانید در دوره های تخصصی برترین آکادمی پوست و مو ایران با بهترین قیمت ثبت نام کنید. برای اطلاعات بیشتر با سالن زیبایی VIP لی لی با شماره 09120311317 تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید. در دوره ای که متناسب با نیاز شما باشد.

پس از گذراندن دوره قادر خواهید بود پوست خود را به صورت فوق حرفه ای تمیز کنید و به این حرفه مسلط شوید و در صورت تمایل وارد بازار کار این رشته شوید.

شرکت در دوره مراقبت از پوست برای علاقه مندان رایگان است و مربیان حرفه ای ما تمام تلاش خود را می کنند تا همه چیز را به زبان ساده به شما آموزش دهند و به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

تمامی مراحل کار را به صورت عملی مشاهده خواهید کرد و این فرصت را خواهید داشت که تجربه عملی از انجام مراحل مختلف مراقبت از پوست را به دست آورید. در این دوره تاکید اصلی بر آموزش حرفه ای و عمیق است تا فرد بتواند پس از گذراندن دوره و دریافت مدرک به طور مستقیم وارد بازار کار شده و درآمد کسب کند.

آموزش مراقبت از پوست (دوره های فنی و حرفه ای | بین المللی)