مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

بهترین شیرآلات ایرانی تولید داخل نیز وجود دارند که نسبت به مشابه خارجی خود عملکرد بهتری داشته اند

بهترین شیرآلات ایرانی تولید داخل نیز وجود دارند که نسبت به مشابه خارجی خود عملکرد بهتری داشته و رضایت بیشتری را جلب می کنند. در ساختمان شیر توپی یک کره دوار وجود دارد که با گردش خود اجازه عبور جریان داخل لوله را داده و یا مسدود می کند. البته قرار نیست که همیشه این جنس مرغوب، یک نمونه خارجی باشد. در این مراسم امیری با تاکید بر حمایت ویژه دولت از سرمایهگذاران بخش خصوصی گفت: دولت حمایت ویژه ای ازسرمایه گذاران بخش خصوصی دارد و در دولت تدبیر و امید اقدامات مهمی در این راستا انجام شده تا فرصت های شغلی بیشتری برای جوانان ایجاد شود. شیر آفتابه یا شیر توالت مدل های مختلفی دارد. اخبار بازار - شیر قهرمان نامی آشنا در صنعت ساختمانی ایران است.شاید از پدربزرگتان بخواهید تا نام یک برند شیر را برایتان نام ببرد فقط برند قهرمان باشد. به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت تولیدکننده شیرآلات لوکس ساختمانی برای تکمیل تیم فروش خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری میکند. به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس مشاهدات میدانی قیمت انواع شیرآلات ساختمانی را در این گزارش گرد آوری کرده ایم. 

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تولیدکننده شیرآلات لوکس ساختمانی برای تکمیل تیم فروش خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری میکند. سایت وین طب با فروش مستقیم و حذف واسطه ها گامی مثبت در جهت ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب برداشته است. هانس گروهه محصولات مختلفی از انواع شیرآلات و سینکها را تولید کرده و به بازارهای داخلی و بینالمللی ارائه میکند. اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل به نقل از روابط عمومی شهرکهای صنعتی استان، محمد اهلی صبح امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی گرمی اظهار داشت: در حال حاضر چندین برند معروف تولید شیرآلات در این شهرک صنعتی در حال فعالیت هستند که با این فعالیتها، شهرستان گرمی به عنوان قطب تولید شیرآلات ساختمانی کشور تبدیل شده است. شیرآلات قهرمان از اوایل دهه پنجاه خورشیدی فعالیت خود را شروع کرد این مجموعه با سرلوحه قرار دادن کیفیت و دقت به سرعت مورد توجه بازار قرار گرفت.

بیشتر این شیرها را می توانید در خانه های قدیمی مشاهده کنید، اما البته امروزه با تغییراتی که در سبک و مدل این شیر داده اند، بسیاری از افراد از این شیرها برای ساختمان خود استفاده می کنند. همان طور که در هنگام خرید هر وسیلهای برای دکوراسیون باید بهترین و باکیفیت ترین آن ها را انتخاب کنید، در خرید ست شیرآلات نیز باید به این موضوع توجه کنید. بنابراین می توان گفت که تنوع در شیرآلات بسیار بوده و این موضوع انتخاب گزینه مناسب برای شما را دشوار می سازد. بسیار مقاوم است. دسته شیرآلات شیبه از آلیاژ زاماک و کاتریج آن از بهترین و مرغوب ترین کاتریج موجود دربازار شیرآلات می باشد. شیرآلات شیبه که با توجه به استانداردهای لازم ساخته میشوند و قیمت شان مناسب است، ازمواداولیه مرغوب و دستگاههای مدرن درساخت شان استفاده میشود و دربازارهای خارجی هم شناخته شده هستند. ضمنا باید نوار تفلون و پیچ گوشتی دو سو و چهار سو را هم داشته باشید و به منظور اطمینان باید دلر و پیچ رول پلاک هم فراهم کنید. با توجه به کیفیت بالای محصولات در فروشگاه خرید طلایی می توانید با اطمینان خرید عمده شیرآلات ساختمانی خود را انجام دهید و از بین انواع مدل های متنوع بهترین نوع شیرآلات ساختمانی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

بنابراین بسیار مهم است که این محصولات از کارخانجات معتبر و جنس مرغوب خریداری شود تا در آینده سیستم ساختمانی شما دچار مشکل نشده و هزینه مجددی برای آن پرداخت نشود. صنعت ساختمان با پیشرفت بسیار چشمگیری که در سال های اخیر داشته است، باعث شده تا تکنولوژی و لوازم کاربردی مرتبط با آن نیز مورد توجه بیشتری نسبت به قبل قرار گیرد. شیرآلات ساختمانی نیز یکی از این لوازم کاربردی در این صنعت محسوب می شود. شیرآلات یکی از عمده ترین قسمت های تشکیل دهنده ی ساختمان می باشند که نه فقط از نظر کاربردی بلکه از دیدگاه زیبایی شناختی نیز بایستی به آن ها اهمیت داده شود. برخلاف باور عمومی، سنگین بودن شیرآلات ساختمانی نشان دهنده کیفیت بالای آنها نیست. به گزارش افکارنیوز، براساس مشاهدات میدانی قیمت انواع شیرآلات ساختمانی را در این گزارش گرد آوری کرده ایم. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه شیرآلات بهداشتی و نیز ساختمانی جزو اصلی هر ساختمان مسکونی یا تجاری بوده و کاربردهای زیادی دارند. اهمیت گارانتی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی زمانی خود را نشان می دهد، که شیرآلات خریداری شده دچار مشکل شوند.

ادامه:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/


ثبت‌نام ریاست جمهوری چگونه ساماندهی شد؟

چهارشنبه خبری مبنی بر تصویب ابلاغیه‌ای درباره شرایط ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان منتشر شد. البته هنوز متن کامل این مصوبه منتشر نشده و صرفا بخش‌هایی از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

براساس بخش منتشر شده این مصوبه این مصوبه از این پس داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برای ثبت نام باید:

- در بازه سنی ۴۰ تا ۷۵ سال باشند

- حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل‌ آن باشند

- سابقه تصدی حداقل ۴ ساله در سمت‌های مدیریتی کشور را که به طور کامل مصادیق آن از جمله برای وزرا ذکر شده را داشته باشد

- وزرا، استانداران، شهرداران شهرهای بالای دو میلیون نفر جمعیت، فرماندهان عالی نیروهای مسلح با جایگاه سرلشگری و بالاتر می توانند کاندیدا  شوند

- تمام نامزدها باید عدم سوء پیشینه ارایه دهند و سابقه محکومیت کیفری نداشته باشند.

بنابراین از این پس برخورداری از این شروط،‌ زمینه‌ای است برای این که شورای نگهبان بتواند، شرایط مقرر در اصل ۱۱۵ قانون اساسی، یعنی رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبّر بودن و حسن سابقه را در ثبت‌نام شدگان احراز کند و به تعبیری این شرایط، شرایط حداقلی برای ورود به بررسی شورا هستند.

علی فتاحی زفرقندی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت نابسامان ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری در دوره‌های گذشته اظهار کرد: وضعیت نابسامان ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری موضوعی بود که لزوم ساماندهی آن به عنوان یکی از نکات مشترک تمام جریان‌های سیاسی و گروه‌ها و نهادهای دخیل در فرایند انتخابات به حساب می‌آمد. مثلاً در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری قریب به ۱۶۰۰ نفر شرکت کردند. در این بین عدم صلاحیت برخی از ثبت‌نام‌کنندگان آن‌قدر مشخص و واضح که همه واقف بودند، بنابراین همه متفق بودند که باید برای این موضوع فکری کرد و فرایند ثبت‌نام نیاز به اصلاح دارد.

وی ادامه داد: در انتخابات‌های پیش شده بود که پدری دست بچه ۴ ساله‌اش را گرفته و آورده در ستاد انتخابات کشور که من می‌خواهم از این بچه چهارساله برای پست ریاست جمهوری ثبت‌نام بشود. یا قریب ۳۰۰ نفر از افراد ثبت‌نام‌کننده در این فرایند انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ افرادی بودند که محکومیت قطعی کیفری داشتند لکن در هیچ نظام و ساختار حقوقی چنین شرایطی را مشاهده نمی‌کنیم.

شورای نگهبان قانون‌گذار نیست

فتاحی با تأکید دوباره بر اتفاق همگان بر لزوم اصلاح شرایط ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان مصمم به اصلاح این شرایط بود اما شورای نگهبان همان‌طور که می‌دانید نهاد قانون‌گذار نیست؛ بنابراین بنا شد نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را دنبال کنند و شورای نگهبان هم نظر مشورتی و کارشناسی خود را نسبت به آسیب شناسی انتخابات ریاست جمهوری در اختیار نمایندگان محترم قرار داد تا این موضوع از طریق مجلس شورای اسلامی و از مسیر معمول قانونی پیگیری شود.

وی ادامه داد: پس از تصویب طرح، شورای نگهبان ایراداتی به مصوبه مجلس داشت که پس از رفت‌وبرگشت با شورای نگهبان نهایتاً ایرادات شورای نگهبان رفع شد اما متن مصوبه مجلس با ایراد هیئت عالی نظارت مجمع مواجه شد و ابلاغ نشد که در نتیجه اجرایی نشدن مصوبه مجلس، ابلاغیه اخیر شورای نگهبان تصویب شد.

هیأت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام

قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان درباره علت به ابلاغ نرسیدن مصوبه مجلس گفت: بند ۲ اصل ۱۱۰ قانون اساسی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام را به رهبری سپرده است و برخی از این سیاست‌های تقنینی و برخی اجرایی است لکن اجرای همه آن‌ها باید توسط رهبری نظارت شود. رهبری در حوزه تقنین، نظارتشان را به هیئتی متشکل از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرده‌اند؛ یک هیئت پانزده نفر از اعضای مجمع که نظارت بر فرایند اجرای سیاست‌های کلی را بر عهده دارند تا قانون‌گذار، قانونی مغایر با سیاست‌های کلی نظام وضع نکند. در موضوع تبیین شرایط ثبت‌نام ریاست جمهوری نیز مجمع ایرادش این بود که در بند ۵-۱۰ سیاست‌های کلی انتخابات اختیار این تبیین شرایط ریاست جمهوری به شورای نگهبان داده شده است و مجلس صلاحیت ورود به این حوزه ندارد. در نتیجه نظر هیئت عالی نظارت مانع ابلاغ قانون مجلس در خصوص انتخابات شد و فرایند مانند سال‌های گذشته باقی ماند.

فتاحی با اشاره به سابقه تصویب این دست ابلاغیه‌های در شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در سال ۱۳۹۵ که سیاست‌های کلی انتخابات منتشر شد بر اساس بند ۵-۱۰ این سیاست‌ها مکلف شده بود که شرایط رئیس جمهور که در قانون اساسی تصریح شده است را تبیین کند. این امر در سال ۱۳۹۶ مورد توجه شورای نگهبان قرار گرفت و شورای نگهبان مصوبه‌ای را در آن سال تصویب کرد که در آن ابعاد مفهوم رجل سیاسی، رجل مذهبی، مدیر و مدبر بودن و... تبیین شده بود اما مصوبه مذکور کلی و ملاک‌های عینی در آن بسیار کم بود و عملاً تأثیری در شرایط ثبت‌نام نامزدها ایجاد نکرد. 

مه پاش ها چه کار می کنند؟


دبی عبوری از تایمر کلیک برابر با حداکثر ۳۵ لیتر بر دقیقه است، مدت زمان آبیاری ان بین یک تا ۱۵ دقیقه می باشد و دور آبیاری آن نیز حداقل ۱۲ و حداکثر ۴۸ ساعت می باشد. قدرت موتور کارواش صنعتی 50 بار برتولینی چهار کیلو وات قطر میل لنگ کارواش صنعتی برتولینی 35 میلی متر و مقدار دبی آن 40 لیتر در دقیقه می باشد. به پمپ کارواش ، پمپ پیستونی هم گفته می شود. هر چند برخی از مدل ها دارای مخزن آب هستند، اما این مخزن برای تنظیم نوسانات آب ورودی به دستگاه در نظر گرفته شده است. در مرحله سوم باید فواصل هر آبیاری معین کنید. استفاده از دستگاه در حالت خشک و بدون آب ممکن است آسیب جدی به آن وارد کند. برای هر کدام ممکن است دلایل زیادی داشته باشید که به سمت هوشمند سازی سیستم آبیاری بروید. با فشردن دکمه OFF در هر مرحله میتوانید فرآیند را متوقف کنید. بخش زیرین خودرو همواره در معرض آلودگی های فراوان هم چون خاک، گل و لای و نمک در فصل زمستان قرار می گیرد و چون دسترسی به این قسمت دشوار است، می بایست ابزارهای مخصوص مانند نازل زیرشویی به کار گرفته شود تا آلودگی های سخت از زیر ماشین جدا شوند.

یکی از مزیت های این تایمر آبیاری کارکرد بدون نیاز به برق است. سپس کاربر با فشار دادن تفنگی آب را به سطح مورد نظر میپاشد. در ابتدا با استفاده از دکمه OK و فشردن آن قسمت تنظیمات را فعال کنید. استفاده نمود. این مسئله در کاهش هزینه و زمان انجام عملیات شستشو موثر است. معمولا از کارواش فشار قوی آب سرد برای شستشو و نظافت هر وسیله ای استفاده می کنند برای بهره گیری از واترجت آب سرد نیازی به وجود سیستم گرم کن نمی باشد. نوع خانگی معمولا تکفاز و نوع صنعتی سه فاز می باشند و از قدرت موتور بیشتری برخوردارند.نوعکه در کارواش ها یا واترجت ها استفاده می شود, pump پیستونی است . پمپ کارواش اینتر در مقایسه با سایر رقیبان مانند پمپ کارواش برتولینی جمع و جور تر، قابل کنترل تر و کوچک تر بوده و سر و صدای کمتری نیز دارد. با خرید کارواش صنعتی می توانید از آن در شستشوی سطوح کف، دیوار ها، ماشین آلات، تجهیزات و قطعات استفاده نمایید. این کمپانی چند نمونه کنترلر و تایمر آبیاری را وارد بازار نموده که در ادامه اقدام به معرفی بیشتر این محصولات خواهیم نمود. بخشی از وظیفه آبیاری گیاهان خود را به این وسیله کاربردی می سپاریم.

استفاده در مرغداری: کنترل رطوبت و دما برای پرورش طیور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که برخی از پرندگان در مقابل تغییرات رطوبت حساسیت بسیار بالایی را از خود نشان می دهند و به جهت استفاده از آن لوازم مه پاش می توانید یکی از بهترین گزینه ها برای تامین رطوبت این مکان ها به شمار آید تا رشد و زنده ماندن طیورها مهیا شود. دستگاه تصفیه هوا وین ایر مدل ap1101 ، هوا را در چهار مرحله تصفیه میکند. وقتی ساعت تایمر را تنظیم کردید دکمه ی OK را فشار دهید تا به مرحله بروید. گروه صنعتی مه ساز با تولید انواع رطوبت ساز و دستگاه مه پاش ، اماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص خرید مه پاش مرغداری به شما مخاطبین عزیز می باشد. از این پمپ در هتل ها و ساختمان های بلند برای شستشوی فضاهای نسبتاً بزرگ استفاده می شود. تقریبا در بیشتر سیستم های کارواش اتوماتیک ، فرآیند شستشو شامل 6 مرحله شستشوی اولیه با نازل آب فشار قوی و پاشش مواد شوینده با نازل خودکار، برس زنی خودکار بدنه، مرحله آب کشی ونهایتا مرحله پاشش واکس و خشک کردن خودرو می باشد. همچنین به منظور کاهش استهلاک ناشی از عملکرد پیوسته دستگاه شرایط سخت صنعتی، امکاناتی نظیر مخزن آب 16 لیتری، سیستم قطع کن اتوماتیک موتور با رها کردن ماشه تفنگی، سیستم های محافظ پمپ در برابر کمبود آب و نشت هوا به دستگاه اضافه شده است. 

این دستگاهها به نسبت سایر کنترلرهای آبیاری اتوماتیک عملکرد ساده تری را دارا می باشند و به شما امکان می دهند که فضای سبز، گلخانه، باغ و یا باغچه خود را به صورت برنامه ریزی شده آبیاری نمایید. شرکت بازرگانی فیروزه با داشتن اطلاعات وسیع از تکنولوژی های روز دنیا و با توجه به سابقه طولانی در امور واردات انواع دستگاه ها در تمام زمینه ها قادر است که بازرگانانی را که قصد خرید و ترخیص دستگاه مورد نیاز خود در این زمینه کاری را دارند همراهی کند تا کالاهای خود را در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه از مجاری قانونی وارد کشور کنند. بهتر است برنامه آبیاری خود را بین ساعت 4 تا 10 صبح تنظیم کنید. بهترین زمان برای آبیاری صبح ها یا بعد از ظهر هاست که هوا کمی خنک است و آبیاری میتوانید بخوبی انجام شود. هنگامیکه کثیفی و جرم زیادی بر روی ماشین انباشته شده است مانند گل و لای در ابتدا بهتر است با استفاده از واترجت (جت پرشر آبداغ) ، جرم ها زدوده شود و سپس برای جلای رنگ خودرو کارواش بخار برای خودرو استفاده گردد. تجهیزات کارواش در انواع مختلفی موجود هستند و در کنار کارواش دستی یا کارواش بخار ارائه می شوند.

منبع: کلیک کنید

معرفی سرویس های پیشگامان شیمی

سفارشهای مواد اولیه غذایی روز قبل در وبسایت شرکت ثبت میشود و مشتریان در زمان ثبت نام، ملزم به پرداخت هزینۀ غذا و همچنین هزینۀ ارسال آن هستند؛ سپس سفارشها پس از تأیید به آشپزهای منتخب مشتری ارسال میشود. 5 گرم اسانس در روز برای هر راس( بودند. برای سادهسازی و وجود محدودیت دسترسی به دادهها، تمام مدلها براساس مجموعهای از مفروضات ساخته میشود. در ابتدای شروع فرایند شبیهسازی، این شرکت توانسته است تمام مناطق شهر تهران را پوشش دهد. در ابتدای شروع فعالیت این کسبوکار، فقط مناطق محدودی از شهر تهران تحت پوشش این شرکت قرار داشت. این بازار در جزیرهی ماله در کنار بندر داخلی قرار دارد. مرادی در ادامه بر این نکته نیز تاکید کرد که صنایع غذایی نیازمند حمایت هستند؛ چراکه برخلاف سایر صنایع که منابع مورد نیاز آنها در دسترس است، تامین مواد اولیه این بخش بهصورت سالانه انجام میشود و هر تغییری در کشت و برداشت میتواند تولید این بخش را تحتتاثیر قرار دهد. 

از آنجا که جوامع با محدود کردن ارتباطات درجهت کاهش سرعت انتشار کوید 19 گام بر می دارند ، مردم با چالشها و پرسشهایی درمورد چگونگی انجام امور اولیه ی خانه مانند خرید مواد غذایی و دارو و انجام امور بانکی مواجه هستند. شما می توانید برای خرید مواد اولیه غذایی مورد نیاز از همکاران ما لیست قیمت مواد اولیه غذایی را تهیه فرمایید. بازار کمتر مدتی چنین شرایطی را برتابیده و خیلی زود برندهای دیگر محبوبیت خود را در بازار جایگزین خواهند کرد. این هزینه در شرایطی است که در مهمانخانههای محلی اقامت کنید، غذاهای محلی بخورید و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. رستوران اصلی این مجموعه، رستورانی شیک و مجلل با بهترین و باکیفیتترین غذاهای ممکن است. حملکننده موظف است ظرف مدتزمان تعیینشده، غذاهای گرم و خانگی را به مشتری تحویل دهد. که غذا را از مراکز خانگی پخت غذا به سفارشدهندگان در نقاط مختلف شهر تهران تحویل میدهد.

در حال حاضر، ارسال غذا فقط در چند منطقه از شهر تهران امکانپذیر است که این امر، یکی دیگر از محدودیتهای مطالعه محسوب میشود. یکی از نکات مهم برای این سیستم، تهیۀ مواد غذایی سالم و با کیفیت از مواد تازه و بدون ضایعات است. برای این منظور، زمان سفارش فقط از ساعت 15:00 تا 18:00 روز قبل است؛ بنابراین، آشپزها میتوانند برای خرید سبزیجات و مواد غذایی تازه برنامهریزی کنند. با توجه به اینکه محصول این کسبوکار، یک وعدۀ غذایی برای ناهار است، زمان تحویل فقط بین ساعت 12:00 و 1:30 بعدازظهر هر روز است. این سیستم فقط برای فروش وعدۀ غذایی ناهار تنظیم شده است. متغیرهای پژوهش جاری از متن مصاحبه با برخی مدیران کسبوکار مربوط، مستندات موجود در اینترنت و شبکههای مجازی و تحلیلهای پژوهشگران استخراج شده است؛ به بیان بهتر، برای درک و شناسایی متغیرها به روش پویایی شناسی سیستم، به مشاهدۀ بخشهای سیستم از نزدیک و مطالعۀ روندهای بین اجزای اصلی سیستم نیاز است.

چگونه میتوان با استفاده از پویاییشناسی سیستم، متغیرهای اصلی مسئله را شبیهسازی و پیشبینی کرد؟ هدف از محاسبه کششها، پس از محاسبات پارامترهای یک مدل، بررسی اثرات درآمدی و قیمتی (خودی و متقاطع) میباشد که به وسیله ی محاسبه آنها قادر خواهیم بود تحلیلهای اقتصادی را انجام دهیم. دادههای دردسترس برای اعتبارسنجی مدل، متعلق به بازۀ زمانی فروردین 94 تا اسفند 96 است و فرایند شبیه سازی برای 3 سال بعدی، یعنی از ابتدای سال 97 تا انتهای سال 99 انجام شده است. گاهی بهعلت محدودیت مرزهای مدل، یک متغیر که در واقعیت از حاصلضرب چند متغیر یا به شکل معادلهای با چندین متغیر است، فقط بهصورت یک عدد ثابت بیان میشود؛ برای نمونه، هزینۀ حمل هر سفارش، بهطور میانگین، 3500 تومان است که این یک متغیر با عدد ثابت است. گفتنی است دسترسینداشتن به دادههای لازم در https://irchem.ir/dietary/ برای تفکیک بیشتر مدل، این محدودیت را بر پژوهش تحمیل کرده است. این رفتارهای نامطلوب به تحمیل هزینههای هنگفت ناشی از نگهداری موجودی بیشتر از حد نیاز و همچنین هزینههای کمبود محصول در صورت نگهداری موجودی کمتر از حد نیاز منجر میشود (هوانگ و کونچ، 2012). بهطور کلی، استفاده از پویاییشناسی سیستم، گامی مؤثر برای حل مدلهای پیچیده در فرایندهای کسبوکار است (لی و هو، 2012). پویاییشناسی سیستم، بهعنوان رویکردی عملیاتی، کمّی و انعطافپذیر برای شبیهسازی یک مدل کسبوکار شناخته شده است.