مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مه پاش ها چه کار می کنند؟


دبی عبوری از تایمر کلیک برابر با حداکثر ۳۵ لیتر بر دقیقه است، مدت زمان آبیاری ان بین یک تا ۱۵ دقیقه می باشد و دور آبیاری آن نیز حداقل ۱۲ و حداکثر ۴۸ ساعت می باشد. قدرت موتور کارواش صنعتی 50 بار برتولینی چهار کیلو وات قطر میل لنگ کارواش صنعتی برتولینی 35 میلی متر و مقدار دبی آن 40 لیتر در دقیقه می باشد. به پمپ کارواش ، پمپ پیستونی هم گفته می شود. هر چند برخی از مدل ها دارای مخزن آب هستند، اما این مخزن برای تنظیم نوسانات آب ورودی به دستگاه در نظر گرفته شده است. در مرحله سوم باید فواصل هر آبیاری معین کنید. استفاده از دستگاه در حالت خشک و بدون آب ممکن است آسیب جدی به آن وارد کند. برای هر کدام ممکن است دلایل زیادی داشته باشید که به سمت هوشمند سازی سیستم آبیاری بروید. با فشردن دکمه OFF در هر مرحله میتوانید فرآیند را متوقف کنید. بخش زیرین خودرو همواره در معرض آلودگی های فراوان هم چون خاک، گل و لای و نمک در فصل زمستان قرار می گیرد و چون دسترسی به این قسمت دشوار است، می بایست ابزارهای مخصوص مانند نازل زیرشویی به کار گرفته شود تا آلودگی های سخت از زیر ماشین جدا شوند.

یکی از مزیت های این تایمر آبیاری کارکرد بدون نیاز به برق است. سپس کاربر با فشار دادن تفنگی آب را به سطح مورد نظر میپاشد. در ابتدا با استفاده از دکمه OK و فشردن آن قسمت تنظیمات را فعال کنید. استفاده نمود. این مسئله در کاهش هزینه و زمان انجام عملیات شستشو موثر است. معمولا از کارواش فشار قوی آب سرد برای شستشو و نظافت هر وسیله ای استفاده می کنند برای بهره گیری از واترجت آب سرد نیازی به وجود سیستم گرم کن نمی باشد. نوع خانگی معمولا تکفاز و نوع صنعتی سه فاز می باشند و از قدرت موتور بیشتری برخوردارند.نوعکه در کارواش ها یا واترجت ها استفاده می شود, pump پیستونی است . پمپ کارواش اینتر در مقایسه با سایر رقیبان مانند پمپ کارواش برتولینی جمع و جور تر، قابل کنترل تر و کوچک تر بوده و سر و صدای کمتری نیز دارد. با خرید کارواش صنعتی می توانید از آن در شستشوی سطوح کف، دیوار ها، ماشین آلات، تجهیزات و قطعات استفاده نمایید. این کمپانی چند نمونه کنترلر و تایمر آبیاری را وارد بازار نموده که در ادامه اقدام به معرفی بیشتر این محصولات خواهیم نمود. بخشی از وظیفه آبیاری گیاهان خود را به این وسیله کاربردی می سپاریم.

استفاده در مرغداری: کنترل رطوبت و دما برای پرورش طیور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که برخی از پرندگان در مقابل تغییرات رطوبت حساسیت بسیار بالایی را از خود نشان می دهند و به جهت استفاده از آن لوازم مه پاش می توانید یکی از بهترین گزینه ها برای تامین رطوبت این مکان ها به شمار آید تا رشد و زنده ماندن طیورها مهیا شود. دستگاه تصفیه هوا وین ایر مدل ap1101 ، هوا را در چهار مرحله تصفیه میکند. وقتی ساعت تایمر را تنظیم کردید دکمه ی OK را فشار دهید تا به مرحله بروید. گروه صنعتی مه ساز با تولید انواع رطوبت ساز و دستگاه مه پاش ، اماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص خرید مه پاش مرغداری به شما مخاطبین عزیز می باشد. از این پمپ در هتل ها و ساختمان های بلند برای شستشوی فضاهای نسبتاً بزرگ استفاده می شود. تقریبا در بیشتر سیستم های کارواش اتوماتیک ، فرآیند شستشو شامل 6 مرحله شستشوی اولیه با نازل آب فشار قوی و پاشش مواد شوینده با نازل خودکار، برس زنی خودکار بدنه، مرحله آب کشی ونهایتا مرحله پاشش واکس و خشک کردن خودرو می باشد. همچنین به منظور کاهش استهلاک ناشی از عملکرد پیوسته دستگاه شرایط سخت صنعتی، امکاناتی نظیر مخزن آب 16 لیتری، سیستم قطع کن اتوماتیک موتور با رها کردن ماشه تفنگی، سیستم های محافظ پمپ در برابر کمبود آب و نشت هوا به دستگاه اضافه شده است. 

این دستگاهها به نسبت سایر کنترلرهای آبیاری اتوماتیک عملکرد ساده تری را دارا می باشند و به شما امکان می دهند که فضای سبز، گلخانه، باغ و یا باغچه خود را به صورت برنامه ریزی شده آبیاری نمایید. شرکت بازرگانی فیروزه با داشتن اطلاعات وسیع از تکنولوژی های روز دنیا و با توجه به سابقه طولانی در امور واردات انواع دستگاه ها در تمام زمینه ها قادر است که بازرگانانی را که قصد خرید و ترخیص دستگاه مورد نیاز خود در این زمینه کاری را دارند همراهی کند تا کالاهای خود را در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه از مجاری قانونی وارد کشور کنند. بهتر است برنامه آبیاری خود را بین ساعت 4 تا 10 صبح تنظیم کنید. بهترین زمان برای آبیاری صبح ها یا بعد از ظهر هاست که هوا کمی خنک است و آبیاری میتوانید بخوبی انجام شود. هنگامیکه کثیفی و جرم زیادی بر روی ماشین انباشته شده است مانند گل و لای در ابتدا بهتر است با استفاده از واترجت (جت پرشر آبداغ) ، جرم ها زدوده شود و سپس برای جلای رنگ خودرو کارواش بخار برای خودرو استفاده گردد. تجهیزات کارواش در انواع مختلفی موجود هستند و در کنار کارواش دستی یا کارواش بخار ارائه می شوند.

منبع: کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد