مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

خرید اکانت SEO در Nishunt

خرید اکانت سئو در نشونت (https://neshoonet.ir) به راحتی در چند ثانیه انجام می شود. روی لینک خرید در هر حساب کلیک کنید و سفارش را تکمیل کنید.
خرید اکانت الکسا
ابزار Ahrefs درست مانند ابزارهای MOZ و Alexa کارایی زیادی در تحلیل و بررسی سایت به افراد می دهد. تفاوت هزینه خرید اکانت Ahrefs در مقایسه با حساب هایی مانند Moz یا Alexa چیست؟ با خرید و استفاده از اکانت MOZ Pro می توانید سایت خود و رقبای خود را بهتر تحلیل کنید. این نرم افزار برای ایجاد دید وب سایت برای موتورهای جستجو استفاده می شود. محقق کلمات کلیدی – برای یافتن کلمات کلیدی مناسب در محتوای خود، می توانید بررسی کنید که کاربران از چه روش هایی برای جستجوی خدمات و محصولات شما استفاده می کنند و بر اساس آن می توانید حجم جستجو را تشخیص دهید و کلمات کلیدی و کاربران را هدف قرار دهید. پس برای این منظور به منوی سئو در داشبورد وردپرس نگاه کنید و سپس به تب ویژگی ها نگاه کنید و آن را در قسمت تنظیمات پیشرفته اپلیکیشن فعال کنید و در نهایت روی دکمه Save Changes در پایین صفحه کلیک کنید. . با بررسی تب دسته ها، می توانید دسته بندی های وردپرس، تگ های وردپرس، قالب بندی متن و موارد دیگر را مشاهده کنید. شما می توانید از افزونه SEO برای انواع پست مانند
خرید لینک:
https://neshoonet.ir/alexa/
خرید یک حساب AHREFS.
نکته دیگری که در این بخش وجود دارد این است که می توانید با استفاده از آن متوجه شوید که کلمه کلیدی انتخابی شما چقدر قوی است و تعداد کلمات کلیدی که می توانند به سایت شما منتقل شوند. دانستن اینکه چه کلمات کلیدی در سایت شما جستجو می شود و چه سوالاتی پرسیده می شود می تواند به شما در ایجاد محتوای با کیفیت کمک کند. برای استفاده از ابزار Pro Banana می توانید از نیمی از طرح استفاده کنید. با استفاده از اکانت Maz Pro می توانید تمامی مشکلات سئوی سایت خود را مشاهده کرده و برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای رفع آنها قدم بردارید. در قسمت Custom Pages می توانید هدرها را هم برای صفحات وردپرس 404 و هم برای صفحات جستجوی وردپرس سفارشی کنید و از هدر این صفحات استفاده کنید تا ساختار سایت شما به درستی هدرها را نمایش دهد. با رفتن به تب Pages می توانید هدر را با هدر پیش فرض در وردپرس متفاوت تنظیم کنید و اکنون سایت شما هدر را نمایش می دهد.
لینک خرید:
https://neshoonet.ir/ahrefs/
یک حساب Keyword Tool Pro بخرید
قابلیتی به نام Ahrefs Alert در این ابزار وجود دارد که می توانید از آن برای یافتن سریع بک لینک های رقابتی استفاده کنید. به همین دلیل باید از روش های دیگری برای استفاده از این ابزار سئو استفاده کرد. برای افزایش ترافیک اینستاگرام و جذب مشتریانی که از شبکه اجتماعی استفاده می کنند، باید به سئو اینستاگرام روی بیاورید. محتوای این اکانت شامل ایجاد کمپین های مختلف سئوی محلی، نظارت و تحقیق بر روی کلمات کلیدی، سئو داخلی و سئو خارجی هر سایت و موقعیت ها و مقامات محلی مختلف است که به معنای اهمیت سایت یا فضا است. انجام این کار به شما امکان می دهد تعداد لینک های داخلی و خارجی را در هر پست در یک سایت وردپرس مشاهده کنید.
لینک خرید:
https://neshoonet.ir/keyword-tool-pro/
یک حساب KWFinder بخرید
و ما آنها را فعال، مدیریت و کنترل کرده ایم. پیشنهاد می کنم تمام ویژگی های افزونه را فعال و استفاده کنید مگر اینکه از افزونه های جایگزین استفاده کرده باشید. پس از این مرحله، به صفحه ای با عنوان You May Also Like هدایت می شوید که در آن نکاتی در مورد نحوه ارتقاء به نسخه پولی افزونه سئو وردپرس و برخی آموزش های اولیه که در آن نیازی به انجام هیچ کاری نیست و فقط روی دکمه Next کلیک کنید تا به آخرین مرحله بروید. پس از انجام کارهای راه اندازی سریع، می توانید از این ابزار برای تدوین حرفه ای تر استراتژی سئو و محتوای خود با ویژگی های پیشرفته افزونه، که شامل عناوین و متاها، نقشه های XML وردپرس، شبکه های اجتماعی و غیره است، استفاده کنید. دامنه وسیعی از کلمات کلیدی را اولویت بندی و هدف قرار دهید. به همین دلیل، هر یک از پست های اینستاگرام شما باید از یک استراتژی هشتگ خاصی پیروی کند و شما باید آن هشتگ ها را به عنوان کلمات کلیدی ثانویه در نظر بگیرید. متن جایگزین همچنین به شما کمک می کند اکانت اینستاگرام خود را در گوگل برجسته کنید.
لینک خرید:
https://neshoonet.ir/kwfinder/
خرید اکانت MOZ Pro
با پرداخت هزینه اشتراک ahrefs و افتتاح حساب ahrefs، ابزارهای انحصاری سئو شامل نظارت بر سئو سایت، نظارت بر وب سایت و تحقیق کلمات کلیدی در اختیار کاربران قرار می گیرد. از آنجایی که Ahrefs بعد از گوگل بزرگترین و بهترین خزنده را دارد، اطلاعات ارائه شده توسط Ahrefs از سایر ابزارهای سئو دقیق تر است. این کار از طریق موتور جستجوی سایت Ahrefs قابل انجام است. این موتور جستجوی محتوا رادار شما برای یافتن محتوای ارزشمند و با کیفیت است، فقط وب سایت هایی را شناسایی می کند که مقالات با کیفیت منتشر می کنند و به مقالات مورد نظر شما لینک می دهند. این ابزار دارای قابلیتی به نام Ahrefs Alerts است که می توانید از آن برای یافتن سریع بک لینک های رقبا استفاده کنید. در این مقاله در مورد نرم افزار، اکانت ها و سایت های Maze، اینکه این وب سایت چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند، نحوه استفاده خوب از آن و تاثیر آن بر سئوی سایت شما را توضیح داده و به شما اطلاع می دهیم. ما راهنمای مفیدی برای این کار ارائه می‌کنیم و توصیه می‌کنیم برای استفاده حداکثری از این حساب، آنچه در این مقاله توصیه می‌شود را با دقت در نظر بگیرید.
لینک خرید:
https://neshoonet.ir/moz/
 

کوچکترین ردیاب جیبی که GM110 نام دارد

با استفاده از کوچکترین ردیاب جیبی که GM110 نام دارد، به راحتی و در سریعترین زمان ممکن قبل از اینکه والدینتان مسیر خود را گم کنند، پیدایشان کنید. ردیاب یا همان سیستم موقعیت یابی جهانی از شبکهای که حداقل ۲۴ ماهواره دارد، تشکیل شده است. در خرید محصول مورد نظر خود توجه داشته باشید که محصول خریداری شده دفتر راهنمای استفاده داشته باشد به طوری که شما با مراجعه به این دفترچه به راحتی بتوانید از اپلیکیشن های این محصول استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ردیاب من، بهترین مدل های این محصول را مشاهده کرده و با توجه به نیاز و علاقه خود یکی از محصولات ایمن ردیاب را خریداری کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. در نهایت تمام اینها بستگی به نیاز های شما دارد. سرقت وسایل نقلیه بیشترین حجم سرقت را در ایران دارد. این ماهوارهها روی زمین ایستگاههایی دارند که دستگاه جی پی اس خودرو به کمک امواج آنها، موقعیت دقیق شما را روی زمین مشخص میکند. یکی از پرفروشترین انواع این ردیابها ، ردیاب شخصی می باشد. خود استفاده کرد. با استفاده از ردیاب شخصی کوچک قبل از اینکه چیزی گم شود، به راحتی پیدایش میکنید؛ فرقی ندارد که ردیاب کوچک شخصی را برای کودک خود یا خوردویتان استفاده میکنید؛ در سریعترین زمان ممکن میتوانید قبل از اینکه حادثهای برای فرزند، سالمندان، بیماران، وسایل نقلیه خود رخ بدهد، از آسیبهای احتمالی جلوگیری کنید.


استفاده از ردیاب خودرو فقط برای جلوگیری از سرقت نیست! استفاده از دستگاه جی پی اس به عنوان یک دزدگیر و ردیاب حرفهای، در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است. بایستی توجه داشته باشید که از یک شرکت معتبر و قابل اعتماد خرید خود را انجام دهید. با استفاده از دستگاه جی پی اس شخصی، موتور سیکلت و دوچرخه خود را از راه دور زیر نظر بگیرید و در صورت به سرقت رفتن، همراه پلیس در سریعترین زمان ممکن سارق را دستگیر کنید! خودروی خود را از راه دور کنترل کنید! آیا قصد شما از خرید ردیاب این است که نوجوانان و جوانان خانواده را زمانی که از اتومبیل استفاده می کنند کنترل کنید؟ پس از گفتن قابلیت ها و امکانات ردیاب خودرو شاید این سوال برای شما پیش آید که بهترین محل نصب جهت پوشش دهی بیشتر و هم چنین عدم آسیب رسانی به آن کجا می باشد؟ با توجه به رشد روز افزون شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل و ترابری فعالیت می کنند، رصد رانندگان و قابلیت ردیابی خودرو در طول مسیر از مهمترین نیازهای شرکت می باشد که با استفاده از ردیاب خودرو به آسانی می توان این نیاز را برآورده کرد؛ بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در طول مسیر، موقعیت مکانی خودرو جهت اعزام نیرو و انجام اقدامات لازم، در دسترس شرکت حمل و نقل قرار خواهد گرفت و کمک رسانی، امداد و سایر خدمات به خودرو و افراد حاضر در آن به سرعت انجام می گیرد.


لازم به ذکر است که محل نصب ردیاب خودرو بستگی به نوع ردیاب نیز دارد.در ردیاب هایی که برق مورد نیاز از طریق باتری مجزا تامین می شود،هیچ محدودیتی در محل نصب ندارند.ولی با مشکل اتمام شارژ باتری رو به رو خواهند شد.برای همین ردیاب هایی وجود دارند که از پورت دیاگ خودرو تغذیه می شوند و در هر زمان قابلیت جدا شدن و اتصال به خودروی دیگر را دارند.در این حالت هم برق مورد نیاز از طریق باتری خودرو تامین می شود و هم نصب بسیار ساده ای دارند که نه نیازی به تغییر سیم کشی خودرو بوده و هم به راحتی توسط کاربر قابل نصب می باشند. گزینه های پیشنهادی سرویس کاران متخصص جهت پوشش وسیگنال دهی بالاتر به طور معمول درها و صندوق عقب خودرو می باشد.در این دو حالت علاوه بر پوشش سیگنال بیشتر،از نظر ظاهری نیز شکل مناسب تر و همچنین عدم آسیب رسانی به دستگاه ردیاب خودرو را در پی خواهد داشت. یادتان باشد دستگاه خریداری شده باید دارای نرم افزار اختصاصی باشد که سرور آن داخل کشور باشد و سرعت و امنیت کار بالاتر برود. بسته به شکل ظاهری و نوع ساخت بدنه و با تائید برق کار جهت نصب ردیاب خودرو در داخل سپر ماشین،این گزینه می تواند مکان مناسب تری برای نصب دستگاه GPS باشد.


ردیاب شخصی و دزدگیر جی پی اس، وسیلهای است برای امنیت، کنترل وپیگیری خودرو که با ردیابی صحیح وسیله نقلیه ، شما می توانید موقعیت هر لحظه خودرو را بر روی نقشه ببینید و گزارشی از سرعت و زمان و مکان توقفها را به شما ارائه میدهد. مخصوصاً برای اشخاصی که مدیریت ناوگان حمل و نقل را دارند، این نکته بسیار مهم است که بتوانند مکان واقعی خودرو را مشاهده کنند. همچنین این برنامه امکان ذخیره سازی اطلاعات ، ارتباط آنلاین با خودرو ، شنود صدای کابین را نیز میسر می سازد. بگیرند. به این نوع ردیاب ها ، ردیاب های ثایت نیز گقته می شود ، چرا که نیاز به سیم کشی دارند و معمولا” پس از نصب دیگر جدا سازی نمی شوند. 4.5 سانتیمتر است. با استفاده از دستگاه جی پی اس مخفی میتوانید امنیت خانواده خود را تامین کنید و هنگامی که نیاز به عکس العمل سریعی هست، بتوانید اقدمات لازم را انجام دهید.

اندازه بلبرینگ ها

نحوه کار بلبرینگ


در واقع توپ و یک سطح صاف در داخل و خارج برای چرخش ساخته می شود ، وزن بار را تحمل می کند ، و نیروی مرتبط همان چیزی است که چرخش را تشویق می کند. نحوه قرارگیری نیرو به میزان فشار یا فشار شعاعی بستگی دارد.

بارهای شعاعی باعث تحمل وزن بر روی یاتاقان می شوند و باعث می شوند تا چرخیده شود ، در حالی که بارهای رانش فشار از زاویه ای مستقیماً بر روی بلبرینگ وارد می کنند. برخی از یاتاقانها حتی به دو نوع شعاعی و فشار مجهز هستند. یک مثال تایر اتومبیل است که در آن یک بار شعاعی روی یک محور و فشار محوری هنگام حرکت در یک گوشه را پشتیبانی می کند.

یاتاقان ها عنصر مهمی برای بسیاری از ماشین ها هستند ، زیرا آنها اصطکاک بین دو جسم را کاهش می دهند ، به این ترتیب اجزاء در حال حرکت هموارتر می شوند. یاتاقانها به دو دسته اصلی ، یاتاقانهای شعاعی و تحت فشار تقسیم می شوند. شعاعی در چرخش شفت ها قرار دارد و بارهای محوری را پشتیبانی می کند. البته چندین یاطاقان مختلف در این دو دسته موجود است که نصب و راه اندازی نشده است آنها شامل موارد زیر هستند

 

فلنج ها و کاربرد آنها


در واقع انواع مختلفی وجود دارد یاتاقانهای توپ معمولی ترین نوع هستند و در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ابزار تحمل ، قطعات و لوازم جانبی در طیف وسیعی از محصولات برای محافظت و تولید ساخته شده است. به عنوان مثال ، غلطک های چرخ دنده ها فشار یاتاقان ها را تحمل می کنند ، و سپرهای بلبرینگ با اطمینان از اینکه روغن در داخل باقی می ماند ، عمر یاتاقان را طولانی می کند.

معرفی انواع یاتاقان


یاطاقان انواع مختلفی دارند که همگی برای تحمل هر دو نوع بار ، همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت ساخته شده است. هر دو نوع در بار و توانایی پشتیبانی از وزن متحمل شده به کار می روند.

یاطاقان توپ


یاطاقان توپ یک یاتاقان معمولی است زیرا بارهای شعاعی و فشار را تحمل می کند. آنها فقط می توانند وزن کم بار را تحمل کنند و در صورت بار بیش از حد ، گاهی پیچ می شوند. آنها را می توان در بسیاری از محصولات یافت که شامل هارد دیسک ها و تیغه های غلتکی است.

یاتاقان غلتکی


یاطاقان غلتکی برای حمل بارهای سنگین ساخته شده است. غلتک اصلی استوانه ای است و بار بیش از یک منطقه بزرگتر پخش می شود و باعث می شود وزن زیاد وزن تحمل شود. بارهای شعاعی برای یاتاقان های غلتکی مناسب هستند ، اما بارهای رانشی اینگونه نیستند. در صورت عدم وجود فضای کافی ، از یاتاقان سوزن استفاده می شود.

نیروی رانش توپ


بارهای فشار کم وزن و فشار کم توسط بلبرینگهای تحت فشار توپ به بهترین وجه مورد استفاده قرار می گیرند. یاطاقان ust های رانش توپ در صندلی های میله ای استفاده می شود تا از صندلی بهتر حمایت کند ، این تنها یک نمونه از نحوه استفاده از آنها است.

غلتک رانش

یاطاقان غلتک های رانش بسیار شبیه به رانش توپ هستند. مقدار وزنی که متحمل میشود در جایی است که اختلاف آن وجود دارد و رانش های غلتکی در گیربکس های اتومبیل برای پشتیبانی از چرخ دنده های مارپیچ یافت می شوند.

یاطاقان غلتکی


یاطاقان غلتکی برای تحمل بارهای بزرگ تحت فشار و شعاعی ساخته شده اند. تطبیق پذیری این یاتاقان ها باعث می شود آنها را برای مراکز حمل و نقل وسایل نقلیه مناسب سازند زیرا می توانند هر دو نوع بار را با وزن بسیار بالایی تحمل کنند

 

اندازه بلبرینگ ها

بلبرینگ های بسیاری وجود دارد که برای کاربردهای بسیار خاص ساخته شده اند. به عنوان مثال ، یاتاقان های غلتکی غول پیکر ، یاتاقان های مغناطیسی و انواع دیگر یاتاقان های تخصصی. یاتاقان مغناطیسی می تواند در برنامه های پر سرعت استفاده شوند ، این به این دلیل است که هیچ قسمت متحرک ندارند. ثبات باعث می شود تا بتواند از مواردی که خیلی سریع حرکت می کنند پشتیبانی کند. از آنها برای جابجایی بارهای بسیار سنگین و بزرگ مانند انواع مختلف ساختمانها و قطعات بزرگ ساختاری استفاده می شود.

بلبرینگ را می توان در فروشگاههای آجری و ملات و فروشگاه های آنلاین بلبرینگ بدست آورد. برخورداری از یک عرضه کننده که می تواند بهترین مارک و نوع را توصیه کند ، یک امتیاز است. یاطاقان های جدید برای برنامه های بعدی توسعه یافته و بهبود یافته اند.

VXBیک شرکت آمریکایی است که به سنت خانوادگی خود که از سال 1958 آغاز شده است افتخار می کند. آنها بیش از 50 سال است که انواع و اقسام یاطاقان توپ را به مشتریهای خوشحال وارد می کنند ، صادر می کنند ، عمده فروشی و توزیع می کنند. آنها 24/7 فروش آنلاین بلبرینگ ارائه می دهند و بیش از یک میلیون یاتاقان مختلف را از طریق شرکت NationSkander California توزیع می کنند. نام تجاری VXB با یاتاقان های با کیفیت ، لوازم جانبی و ابزارهای مرتبط مترادف شده است. آنها همچنین خدمات مشتری ستاره ای را ارائه می دهند تا مشتریان را فقط آنچه برای اهداف حرفه ای یا سرگرمی لازم دارند بدست آورند. آنها توزیع کننده رسمی برای سه تولید کننده مختلف ژاپنی هستند و هر ساله رشد و شکوفایی خود را ادامه می دهد.

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com

اجزای بلبرینگ ها

معرفی بلبرینگ و کاربرد های آن

 

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود.

 

 

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا بلبرینگ است که در آن از عناصر غلتشی برای تحمل بارها و کاهش اصطکاک استفاده می شود و برای حفظ جدایی بین قسمت های متحرک یک یاتاقان نیز از سیلندرها استفاده می کند. در مقایسه با بلبرینگ، بلبرینگ ها از عناصر غلتشی بشکه ای شکل تشکیل شده اند تا توپ های کروی و می توانند بارهای سنگین تری را نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با اندازه های مشابه تحمل کنند، اما نمی توانند مانند یاتاقان های توپی، سرعت های بالایی را تحمل کنند.

بلبرینگ ها می توانند بارهای بیشتری را نسبت به بلبرینگ های معمولی تحمل کنند، کاربردهای آنها عموماً محدود به عملیات با سرعت کم است. بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود. همچنین، استفاده از فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعدد یاتاقان می تواند عملکرد بالاتری را برای برآورده کردن موارد خاص ایجاد کند.

انواع اصلی بلبرینگ ها استوانه ای، کروی و مخروطی هستند. به طور کلی، بلبرینگ ها ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با همان اندازه دارند.

 

قبل از خرید بلبرینگ لطفا با انواع آن آشنا بشوید:

 

بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای دارای ظرفیت بار شعاعی بالا و بارهای رانش متوسط بوده و حاوی غلتک هایی هستند که شکل استوانه ای دارند اما استوانه واقعی نیستند. درعوض، این غلتک ها برای کاهش غلظت تنش، تاج گذاری می شوند یا به پایان می رسند. این هندسه منجر به اصطکاک کم می شود و امکان کاربردهای با سرعت بالا را فراهم می کند.

 

بلبرینگ کروی

بلبرینگ کروی دارای یک حلقه بیرونی با شکل کروی داخلی است. غلتک ها در وسط ضخیم تر و در انتها نازک تر هستند. بنابراین بلبرینگ های کروی می توانند ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در خود جای دهند. با این حال، تولید غلتک های کروی دشوار است و بنابراین گران است، و یاتاقان ها اصطکاک بالاتری نسبت به یک غلتک ایده آل استوانه ای یا مخروطی دارند، زیرا مقدار مشخصی لغزش بین عناصر نورد و حلقه ها وجود دارد.

 

بلبرینگ تراست

یاتاقان ‌های رانش برای بارهای رانش خالص طراحی شده‌اند و می‌توانند بار شعاعی کم یا بدون بار را تحمل کنند. بلبرینگ ها از غلتک هایی مشابه سایر انواع بلبرینگ استفاده می کنند. یاتاقان ‌های غلتکی رانش با غلتک ‌های استوانه‌ای یا کروی در دسترس هستند. یاتاقان ‌های رانش فقط بارهای محوری را تحمل می‌کنند اما استحکام محوری بالایی دارند که برای بارهای سنگین مناسب است. بلبرینگ تراست حاوی غلتک های محدب بوده و دارای قابلیت خود تراز شدن و عاری از هرگونه تأثیر انحراف شفت یا خطای نصب می باشد.

 

اجزای بلبرینگ ها

بلبرینگ یا همان یاتاقان غلتکی از نوع شعاعی (استوانه ای، مخروطی، کروی و سوزنی) دارای چهار جزء اصلی شامل: یک حلقه داخلی، یک حلقه بیرونی، غلتک ها و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) می باشد. در شرایط عملیاتی معمولی، حلقه ‌ها و غلتک ‌های بلبرینگ، بار را حمل می‌کنند در حالی که قفس فضای خالی دارد و غلتک ‌ها را روی مخروط نگه می‌دارد.

بلبرینگ های رانش غلتکی برای حمل بارهای رانش خالص طراحی شده اند. مانند غلتک های شعاعی، بلبرینگ ها نیز از دو حلقه، غلتک و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) تشکیل شده اند. با این حال، به جای یک حلقه داخلی و خارجی متحدالمرکز به محور چرخش، آنها دارای دو حلقه یا واشر رانش در دو طرف غلتک هستند.

 

عوامل مهم در خرید بلبرینگ

در انتخاب یک یاتاقان و خرید بلبرینگ، نوع آن، درجه، روان کننده، هر نوع محافظ، میزان آب بندی و میزان بار پایه از عوامل مهم می باشند. اگر یاتاقان در حالت ثابت در معرض ضربه قرار می گیرد، بار استاتیکی آن را نیز باید در نظر گرفت. بارگیری شوک در حین کار نیز عاملی مهم در طول عمر بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها به صورت طرح های خاص و همچنین در انواع پیکربندی ها مانند یونیت های نصب شده، یاتاقان های چند ردیفه و غیره موجود می باشند و همچنین مطابق با نیازهای صنایع خاص مانند هوافضا، مواد غذایی و دارویی و غیره طراحی می شوند.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و بلبرینگ آماده خدمت رسانی به شما می باشد

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com