مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

کوچکترین ردیاب جیبی که GM110 نام دارد

با استفاده از کوچکترین ردیاب جیبی که GM110 نام دارد، به راحتی و در سریعترین زمان ممکن قبل از اینکه والدینتان مسیر خود را گم کنند، پیدایشان کنید. ردیاب یا همان سیستم موقعیت یابی جهانی از شبکهای که حداقل ۲۴ ماهواره دارد، تشکیل شده است. در خرید محصول مورد نظر خود توجه داشته باشید که محصول خریداری شده دفتر راهنمای استفاده داشته باشد به طوری که شما با مراجعه به این دفترچه به راحتی بتوانید از اپلیکیشن های این محصول استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ردیاب من، بهترین مدل های این محصول را مشاهده کرده و با توجه به نیاز و علاقه خود یکی از محصولات ایمن ردیاب را خریداری کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. در نهایت تمام اینها بستگی به نیاز های شما دارد. سرقت وسایل نقلیه بیشترین حجم سرقت را در ایران دارد. این ماهوارهها روی زمین ایستگاههایی دارند که دستگاه جی پی اس خودرو به کمک امواج آنها، موقعیت دقیق شما را روی زمین مشخص میکند. یکی از پرفروشترین انواع این ردیابها ، ردیاب شخصی می باشد. خود استفاده کرد. با استفاده از ردیاب شخصی کوچک قبل از اینکه چیزی گم شود، به راحتی پیدایش میکنید؛ فرقی ندارد که ردیاب کوچک شخصی را برای کودک خود یا خوردویتان استفاده میکنید؛ در سریعترین زمان ممکن میتوانید قبل از اینکه حادثهای برای فرزند، سالمندان، بیماران، وسایل نقلیه خود رخ بدهد، از آسیبهای احتمالی جلوگیری کنید.


استفاده از ردیاب خودرو فقط برای جلوگیری از سرقت نیست! استفاده از دستگاه جی پی اس به عنوان یک دزدگیر و ردیاب حرفهای، در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است. بایستی توجه داشته باشید که از یک شرکت معتبر و قابل اعتماد خرید خود را انجام دهید. با استفاده از دستگاه جی پی اس شخصی، موتور سیکلت و دوچرخه خود را از راه دور زیر نظر بگیرید و در صورت به سرقت رفتن، همراه پلیس در سریعترین زمان ممکن سارق را دستگیر کنید! خودروی خود را از راه دور کنترل کنید! آیا قصد شما از خرید ردیاب این است که نوجوانان و جوانان خانواده را زمانی که از اتومبیل استفاده می کنند کنترل کنید؟ پس از گفتن قابلیت ها و امکانات ردیاب خودرو شاید این سوال برای شما پیش آید که بهترین محل نصب جهت پوشش دهی بیشتر و هم چنین عدم آسیب رسانی به آن کجا می باشد؟ با توجه به رشد روز افزون شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل و ترابری فعالیت می کنند، رصد رانندگان و قابلیت ردیابی خودرو در طول مسیر از مهمترین نیازهای شرکت می باشد که با استفاده از ردیاب خودرو به آسانی می توان این نیاز را برآورده کرد؛ بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در طول مسیر، موقعیت مکانی خودرو جهت اعزام نیرو و انجام اقدامات لازم، در دسترس شرکت حمل و نقل قرار خواهد گرفت و کمک رسانی، امداد و سایر خدمات به خودرو و افراد حاضر در آن به سرعت انجام می گیرد.


لازم به ذکر است که محل نصب ردیاب خودرو بستگی به نوع ردیاب نیز دارد.در ردیاب هایی که برق مورد نیاز از طریق باتری مجزا تامین می شود،هیچ محدودیتی در محل نصب ندارند.ولی با مشکل اتمام شارژ باتری رو به رو خواهند شد.برای همین ردیاب هایی وجود دارند که از پورت دیاگ خودرو تغذیه می شوند و در هر زمان قابلیت جدا شدن و اتصال به خودروی دیگر را دارند.در این حالت هم برق مورد نیاز از طریق باتری خودرو تامین می شود و هم نصب بسیار ساده ای دارند که نه نیازی به تغییر سیم کشی خودرو بوده و هم به راحتی توسط کاربر قابل نصب می باشند. گزینه های پیشنهادی سرویس کاران متخصص جهت پوشش وسیگنال دهی بالاتر به طور معمول درها و صندوق عقب خودرو می باشد.در این دو حالت علاوه بر پوشش سیگنال بیشتر،از نظر ظاهری نیز شکل مناسب تر و همچنین عدم آسیب رسانی به دستگاه ردیاب خودرو را در پی خواهد داشت. یادتان باشد دستگاه خریداری شده باید دارای نرم افزار اختصاصی باشد که سرور آن داخل کشور باشد و سرعت و امنیت کار بالاتر برود. بسته به شکل ظاهری و نوع ساخت بدنه و با تائید برق کار جهت نصب ردیاب خودرو در داخل سپر ماشین،این گزینه می تواند مکان مناسب تری برای نصب دستگاه GPS باشد.


ردیاب شخصی و دزدگیر جی پی اس، وسیلهای است برای امنیت، کنترل وپیگیری خودرو که با ردیابی صحیح وسیله نقلیه ، شما می توانید موقعیت هر لحظه خودرو را بر روی نقشه ببینید و گزارشی از سرعت و زمان و مکان توقفها را به شما ارائه میدهد. مخصوصاً برای اشخاصی که مدیریت ناوگان حمل و نقل را دارند، این نکته بسیار مهم است که بتوانند مکان واقعی خودرو را مشاهده کنند. همچنین این برنامه امکان ذخیره سازی اطلاعات ، ارتباط آنلاین با خودرو ، شنود صدای کابین را نیز میسر می سازد. بگیرند. به این نوع ردیاب ها ، ردیاب های ثایت نیز گقته می شود ، چرا که نیاز به سیم کشی دارند و معمولا” پس از نصب دیگر جدا سازی نمی شوند. 4.5 سانتیمتر است. با استفاده از دستگاه جی پی اس مخفی میتوانید امنیت خانواده خود را تامین کنید و هنگامی که نیاز به عکس العمل سریعی هست، بتوانید اقدمات لازم را انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد