مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین کفپوش سه بعدی پراید


شما نیز می توانید یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین روکش ها را برای خودرو خود انتخاب کرده و آن را تهیه کنید؛ که البته قبل از خرید بهتر است در مورد هر یک از انواع روکش ها اطلاعات مورد نیاز را در دست داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری را در خصوص خرید اخذ کنید. روکش صندلی یکی از تزئینات داخلی ماشین است که با توجه به ویژگیهای ماشین میتواند سبب راحتی سرنشینان خودرو و زیبایی و سلامتی بیشتر خود خودرو شود. مزایایی که می توان برای این نوع روکش ها برشمرد این است که اگر این روکش ها کثیف بشوند، حتی می توانید با یک دستمال مرطوب آن را به راحتی تمیز کنید. پس از انجام این مراحل کافی است با یک دستمال نرم و خشک اقدام به پاکسازی صندلی کنید تا مایع اسپری شده اضافی و سایر آلودگیهای باقیمانده روی سطح تمیز شوند. به خصوص از گذاشتن انواع آچار روی صندلی ها اجتناب کرده و با پیچیدن دستمال به دور آنها و گذاشتن در ماشین با خیال آسوده از آنها استفاده نمایید. بهتر است در هنگام تهیه ی روکش برای ماشین خود به نکاتی توجه کنید تا بتوانید مدت زیادی از آن استفاده کنید و همچنین روکش مناسب خودروی خود را انتخاب کنید. 


از آنجایی که روکش صندلی در فضای داخلی ماشین و راحتی سرنشینان تاثیر بسیاری دارد، پس در انتخاب جنس روکش صندلی هم باید دقت به عمل آید و همه جوانب سنجیده شود. اصولا ماشین در معرض آفتاب قرار می گیرد و روکش ها نیز به مرور زمان کمرنگ می شوند. قبل از زمان تعیین شده جهت خشک شدن کامل چسب، هیچ شیء روی محل بریدگی قرار نداده و از نشستن روی صندلی بپرهیزید. 2. در هنگام نشستن سرنشین روکش باعث تعرق او نشود. بنابراین قبل از نشستن در ماشین، اشیاء تیز را از جیب های خود خارج کنید یا آنها را در صندوق عقب و داشبورد ماشین قرار دهید. ۳- انواع اشیاء تیز، کلید، چاقو و … در ادامه به نکات مهم در انتخاب روکش صندلی ماشین می پردازیم. روکش ماشین ممکن است چرمی، پارچه ای و یا ترکیب هر دو باشد. به طور کلی میتوان دو دسته رنگ را برای خرید روکش انتخاب کرد.


برای مثال انتخاب رنگ متناسب با تریم داخلی خودرو و رنگ بدنه به طور قطع بر جلوههای بصری آن میافزاید. سعی کنید در انتخاب رنگ روکش دقت کنید تا رنگ مناسبی انتخاب کنید که باعث دلزدگی نشود. کثیف شدن روکش صندلی اتومبیل، ریختن مواد غذایی، تغییر رنگ بر اثر تابش نور آفتاب، و دیگرعوامل محیطی باعث می شود که، به فکر یک روکش صندلی اتومبیل باشیم. روکشها میتوانند بسته به جنسی که دارند، بر دمای داخل خودرو نیز اثر بگذارند و حس گرمی و یا خنکی را در فصول مختلف به سرنشینان بدهند. اثر این گرما و سرما مخصوصاً در ابتدای ورود سرنشینان به داخل کابین یا اتاق اتومبیل بیشتر به نظر آمده و حس میشود. بعد از قریب به بیست سال فعالیت در این حوزه، افتخار مجموعه موقر متین این است که با ارتقای همین 3 اصل راهبردی توانسته خود را به جایگاه بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی ضروری ماشین در کشور برساند.


این نوع روکش نسبت به نوع های دیگر از دوام بالایی برخوردار است و ثبات بالایی نیز دارد به صورتیکه تغییر رنگ در آن ها بسیار کمتر از روکش های دیگر دیده شده است. به این ترتیب نیاز شما به ترمیم روکش صندلی کمتر خواهد شد. در این محصول از با کیفیت ترین مواد اولیه از آستر و چسب تا لایی و نخ استفاده شده است. شرکت هایکو از پارچهی مخمل در این محصول استفاده کرده است و این موضوع موجب همخوانی هرچه بیشتر آن با فضای داخلی اتاق خودرو میشود. به طور کلی زمان هایی که به مدت طولانی خودروی خود را در فضای باز و در معرض نور خورشید قرار می دهید (همانند پارک کردن طولانی مدت خودرو در خیابان) حتما از آفتاب گیر استفاده نمایید. معایب روکشهای چرمی: از معایب روکش صندلی چرم میتوان به گرم شدن آن در فصل تابستان یا زیر نور مستقیم آفتاب اشاره کرد، این مورد باعث داغ شدن روکش و صندلی خواهد شد که در نتیجه بدن شما هنگام رانندگی عرق خواهد کرد، برای جلوگیری از عرق کردن بدن خود میتوانید از حصیر صندلی استفاده کنید. این روکش ها برخلاف روکش های چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمی شوند و گرمای کمتری را به خود جذب می کند همچنین این روکش ها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل می کند و باعث گرم شدن سرنشین می شود.


https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/کفپوش-خودرو/سایپا-کفپوش-خودرو/کفپوش-پراید/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد