مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

یکی از بهترین تصفیه آب ها

جنس شیرآلاتی که در دستگاه تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار میگیرد میتواند از استیل، کروم و یا آلیاژ های مختلف دیگر باشد. برخی از منازل قدیمی دارای لوله و اتصالات مسی هستند، برای خرید تصفیه آب ابتدا سرویسکار باید از قسمت لوله آب سرد زیر سینک یک عدد انشعاب که بوسیله سه راهی استیل اعمال می شود تعبیه کند، اگر شیلنگی که از شیر پیسوار آب سرد شما به قسمت آب سرد شیر روی سینک رفته باشد از جنس ” مس ” باشد ، به احتمال 90% نمیتوان از آن انشعاب گرفت ، زیرا آب بند کردن این نوع لوله های مسی کاری دشوار و زمانبر است . تامین آب شرب و صنایع مختلف از طریق نمک زدایی آب دریا باعث کمک به رشد صنعتی در استان های کویری مانند کرمان، یزد و هرمزگان شده است. این آبها پس از گذشت مدتی غیر قابل استفاده شده و با ماندگاری طولانی مدت جلبک زده و بوی بد و طعم نامطلوبی به خود می گیرد که جلبک های سبز رنگ از درون بطری به خوبی پیداست . این موضوع نهتنها موضوع کشور ما باشد بلکه در تمام جهان به دنبال راهحلی برای عدم استفاده از این بطریهای پلاستیکی و پلیمری هستند.  


پس بهتر است برای انشعاب آب سرد دستگاه تصفیه آب خانگی از پشت ماشین لباسشویی یا ظرفشویی استفاده کرد . بعضی از سیستم های آب تصفیه کن خانگی دارای امکانات و فیلترهای بخصوصی هستند که ما در زیر آنها را به شما معرفی می کنیم . کلر یک گاز سمی است که در اثر انتشار ناشی از استفاده از آن خطراتی را به همراه دارد. یکی از مهمترین عوامل قیمت گذاری بر روی این سیستم های آب تصفیه کن خانگی ظرفیت ممبران آن است. مهم ترین علت و هدف استفاده از دستگاه آب شیرین کن صنعتی نیاز صنایع مختلف؛ داروسازی، غذایی و دامداری و کشاورزی به آب شیرین و خالص است که به کمک این دستگاه می توان کیفیت آب شور دریا را که پیش از تصفیه و شیرین سازی حاوی مقدار زیادی نمک و املاح اضافی است را به حد مطلوب برای بهره برداری ارتقاء داد. آلایندههای آب را حذف میکند: این دستگاه گل و یا کدر بودن آب را حذف کرده و آبی با کیفیت به شما میدهد.


در سیستم اسمزمعکوس آب ابتدا توسط فیلترهای پیش تصفیه از هرنوع اجسام بزرگ و آلودگی های معلق پاک گردیده (مانند شن/ ماسه / گل و لای / لجن / زنگ زدگی ، جرم و رسوبات / کلر / طعم و بوی بد ) و سپس برای تصفیه نهایی وارد فیلتری بنام ممبران می گردد. فروشگاه ایران هود نمایندگی فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی در غرب مازندران است. ظرفیت های بالاتر از این مقدار، در دسته دستگاه های آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی قرار می گیرد. تصفیه کننده های آب یک روش آسان برای فیلتر کردن آلاینده های بیولوژیکی، مواد شیمیایی، مواد جامد معلق یا گاز از آب آلوده است. حتی برخی تصور میکنند اگر آب آلوده را بجوشانند باکتری ها و میکروب های آب کشته می شوند، باید بگوییم که این ادعا کاملا نادرست است و برخی مواد خطرناک مانند نیترات حتی پس از جوشاندن آب از بین نمی روند. همچنین دستگاه های تصفیه آب دیواری قادر اند که مواد معدنی ضروری و مهم آب را حفظ کنند که باعث می شود آب شرب به صورت کاملا طبیعی تصفیه شود. قیمت دستگاه های تصفیه آب در سایت به آبی وارد می شود.


شرکت تصفیه آب آبینه وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. در این روش، آب ورودی به دستگاه تصفیه آب ( که میتواند از نوع خانگی یا اداری ) باشد، فقط وارد فیلترهای پیش تصفیه که در بالا به آنها اشاره کردیم میشود، متاسفانه این سیستم تصفیه آب زیاد پاسخگوی نیاز مشتریان نمی باشد، زیرا توانایی حذف سموم و آلودگی های محلول و شیمیایی آب را ندارد. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش و تعهداتی که شرکت فروشنده بر روی این محصول به مشتریان ارائه میدهد نیز در قیمت دستگاه تصفیه آب تاثیر بسزائی دارد. زمانیکه که دستگاه تصفیه آب خانگی را روشن می شود می توانید تجربه ای لذت بخش با نوشیدن آب تمیز و خوب را تجربه کنید، لذت بردن از قالب های یخ کریستال شده در یخچال های ساید بای ساید (قابل اتصال به یخچال نیز هست ) و نوشیدن چای یا قهوه با طعم بی نظیر و فوقالعاده و تهیه غذای سالم تر برای کودکتان داشته باشید .

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir نمایندگی تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد