مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

کارواش صنعتی تک فاز

اهداف کارواش صنعتی چیست؟

انواع ماشین شوی صنعتی در شرایط مختلف استفاده می شود. کاربرد اصلی کارواش صنعتی شستشوی خودروها و قطعات و تجهیزات صنعتی می باشد. دستگاه مربوطه را می توان در شرایط زیر استفاده کرد:

نصب کارواش: استفاده از کارواش برای نصب یونیت کارواش یکی از رایج ترین موارد برای کارواش صنعتی است. به ویژه با توجه به محدودیت شست و شوی انفرادی خودرو در شهرهای بزرگی مانند تهران؛ افتتاح واحد کارواش یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور است. برای این منظور پمپ کارواش صنعتی جزء اصلی این مجموعه می باشد. از آنجایی که نیاز به استفاده طولانی مدت و تحت فشار کاری دارد، استفاده از پمپ های باکیفیت توصیه می شود. انتخاب پمپ مناسب از بین گزینه های متعدد موجود می تواند یک کار دلهره آور باشد. بنابراین بهترین توصیه استفاده از نظر متخصصان مجرب در این زمینه است.

شستشوی وسایل نقلیه سنگین و حمل و نقل عمومی: شستشوی کامیون، اتوبوس، قطار شهری و غیره. با کارواش صنعتی به سرعت و در کمترین زمان انجام می شود. رانندگان وسایل نقلیه سنگین با نصب چنین پمپ هایی می توانند به سرعت نیاز خود را برطرف کنند.

نظافت فضای باز ساختمان یا پارکینگ بزرگ: نظافت یک مکان بزرگ همیشه یکی از آزاردهنده ترین و زمان برترین فعالیت های نظافتی است. با استفاده از پمپ مناسب کارواش صنعتی برتولینی می توانیم این عمل را در کمترین زمان ممکن و با کمترین نیرو انجام دهیم. بیمارستان ها، فرودگاه ها، فضاهای عمومی شهری، پایانه های مسافربری و غیره. می تواند از جمله مکان هایی باشد که با استفاده از کارواش صنعتی می توان عملیات شستشو را به بهترین نحو انجام داد. بمب برتولینی

شستشوی نما: به مرور زمان در اثر گرد و غبار، دوده، باران های اسیدی و آلودگی هوا، نمای ساختمان های شهری کدر و تاریک شده و پس از مدتی نیاز به شستشو دارد که معمولاً در شرکت های معروف انجام می شود. . طبق استانداردها و استانداردهای ایمنی مورد نیاز برای کار در ارتفاع که نیاز به نصب داربست یا داربست دارد. استفاده از کارواش صنعتی که بتواند فشار لازم را تامین کند و در ارتفاع زیاد آب پاشیده شود بدون داربست امکان پذیر است.

شستشوی قطعات و ماشین آلات صنعتی: از جمله کاربردهای دیگر این دستگاه شستشوی قطعات و ماشین آلات صنعتی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی بزرگ می باشد. این قسمت ها دوده، گرد و غبار و کثیفی زیادی دارند و پس از مدتی باید تمیز شوند. تمیز بودن این قطعات باعث کارآمدی و افزایش راندمان تولید می شود.

رسوب زدایی و رسوب زدایی خطوط آب و فاضلاب: یکی دیگر از کاربردهای کارواش صنعتی استفاده از آن برای زدودن رسوبات خطوط فاضلاب از رسوباتی است که باعث گرفتگی و خرابی خطوط می شوند.

نظافت اشیاء و تجهیزات و اثاثیه شهری: نمای ساختمان های شهری، میز و نیمکت های شهری، سطل های زباله، ایستگاه های حمل و نقل عمومی، لامپ ها و درختان و غیره. شستشوی مداوم و منظم ضروری است. بنابراین با استفاده از واشر صنعتی متحرک می توان این عمل را به راحتی انجام داد.

کشاورزی: ​​پمپ کارواش صنعتی را می توان در کشاورزی برای ایجاد شبکه انتقال آب یا شبکه آبیاری قطره ای تحت فشار استفاده کرد.


مکانیزم کار پمپ کارواش صنعتی چگونه است؟

اکثر پمپ های ترکیبی در نظافت صنعتی از نوع پیستونی هستند. حرکت چرخشی پیستون ها در سیلندر پمپ باعث افزایش جریان و فشار آب خروجی از پمپ می شود. اگر منبع آب متصل به پمپ تصفیه شده و تازه باشد، عمر دستگاه بیشتر شده و عملکرد بهتری را شاهد خواهیم بود. در صورت عدم دسترسی به منبع آب تمیز و یا در یک کارگاه صنعتی به دلیل محدودیت منابع آبی لازم است آب را به چرخه مصرف برگردانیم، توصیه می شود از پمپ های کارواش پیستونی با چدن استفاده شود. . یا سری فولاد ضد زنگ با بار.

شرکت برتولینی یکی از معروف ترین نام ها در بین تولیدکنندگان پمپ های صنعتی است.


کارواش به چه معناست؟

کارواش صنعتی وسیله ای پیشرفته برای شستشوی سطوحی مانند خودرو است که به آن واتر جت می گویند. این دستگاه با استفاده از فناوری آب پرفشار آلودگی و لکه را از روی سطح پاک می کند. مدل ها و سایزهای مختلف ماشین شوی صنعتی در بازار موجود است که برای شستشوی سطوح مختلف استفاده می شود. بنابراین اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، حتما مدلی را انتخاب کنید که مناسب کارتان باشد. داشتن اطلاعات کافی در مورد ویژگی ها و انواع این دستگاه می تواند به خرید بهتر شما کمک کند.

مشاهده متن کامل: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد