مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

سریال پدر گواردیولا; با ماجرای ظاهر شدن آرش ای پی و دستمزد هنگفت بازیگرانش.


سریال پدر گواردیولا یک سریال درام اجتماعی خانوادگی به کارگردانی سعید نعمت الله است که از شبکه تماشا پخش می شود. خانه پدری گواردیولا به یکی از جنجالی ترین داستان های سال 1400 تبدیل شده است. حتما تعجب می کنید که چرا این سریال را جنجالی می نامیم. با ما همراه باشید تا دلیل آن را بدانید. در اینجا می توانید اخبار مربوط به این سریال و اطلاعات منتشر شده تاکنون در مورد حواشی و سری اول پدر گواردیولا را بخوانید.

مشخصات رئیس مراقب گواردیولا

این سریال Guardiola isa نام دارد

سعید نعمت الله نویسنده و کارگردان

تهیه کننده محسن حیدری

درام اجتماعی ژانر خانوادگی

پخش کننده تئاتر

تاریخ انتشار: 12 اوت 1402

لیست بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهران مدللی در نقش بیوک

حمید فرخانزاد در نقش اسماعیل نفر

زن دوم اسماعیل، زری، با بازی اسکندری

وقتیگه غازانی در نقش نوری

لی حمید رضا از امیرمهدی جول

علیرضا خمسه

مرژن خلچین - خانم جان

پریوش تهساری در نقش ملوک زن پوری

سیامک صفری پوری، شوهر ملوک است

مهدی سلطانی در نقش کوروش، برادر بیوک

سارا هانیها در نقش ریحانه همسر اسماعیل خواهر داوود

نسیم ادبی از مریم همسر داوود خواهر اسماعیل به دنیا آمد

نرگس محمدی

علی اوجی دیوید، شوهر مریم و برادر ریحانا

مریم بابانی

محمدرضا علیمردانی در قضاوت مکروک

مریل ارجمند آلس گلامرزا

فریبا نادری در نقش بنفشه عاشق اسماعیل

آرش عادل پرور در نقش مازیار

النا حیدری در نقش آشیش

مسعود شریف

داریوش سلیمی

رشام باید مکرم را گاو کند

سهیل قصدی در نقش رامین

محمدرضا هاشمی سلطان.

وحید در نقش ماهی فعال است

مصطفی حبیبی منشا، همچنین احمد رضا

سارا محمد

علیرضا اسلامپان: من سورن هستم

پدر گواردیولا یک مامور سریال است

نویسنده و کارگردان: نعمتلا گفت

مدیر پروژه و سرمایه گذار: محسن حیدری

کارگردان تلویزیون: سعید براتی

سرپرست گروه مدیریت و برنامه ریزی: داوود باقری

مدیر تولید: مصطفی سلطانی

طراحان تولید: حسین کرمی

طراح صحنه و لباس: آزاده قوام

مدیر صدابرداری: میثم کیامرثی

تدوین: عماد خدابخش

طراح گریم: کامران خلج

نویسنده: افشین عزیزی

صدا: امیرحسین شریفی

CGI: کامیار شفیعی

جلوه های میدانی: حمید رسولیان

بدلکاری: امیرحسین خنجری

مدیر خرید: محمد محمد نیا

عکاس: سمیرا بختیاری

پشت فیلمبردار: امیرمحمد ترکی

دار بالسی: سالار عقیکالی اون عرش عادل پرور

پدر گواردیولا مجری این سریال است

سعید نعمت الله کارگردان یکی از ثابت قدم ترین و باتجربه ترین کارگردانان سینمای ایران به شمار می رود که برادر جان، عقیق، پشتم تهران، مدینه و زیر پای مادر از آثار او می باشد. جالب است بدانید که خود سعید نعمت الله فیلمنامه این سریال را نوشته است. در ابتدا جواد نوروزبیگی پدر گواردیولا مسئولیت ساخت این سریال را بر عهده داشت اما در اردیبهشت 1402 پس از استعفای نوروزبیگی، محسن حیدری به عنوان سازنده این سریال اعلام شد.

معرفی چهره پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا اثری به کارگردانی سعید نعمت الله در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی و یکی از سریال های جدید ایرانی با بازی مهران مدیری در سال های 1400 تا 1401 می باشد.

تصویربرداری سریال ایرانی «بابا گواردیولا» در زمستان 1400 در جنوب تهران با حضور ستارگان و ستاره های داخلی سینما آغاز شد.

خلاصه ای از تاریخچه بازی پدر گواردیولا

در خلاصه داستان سریال پدر گواردیولا آمده است که این سریال درام و اجتماعی درباره خانواده ای است که روابطشان به دلیل پیچیدگی سرنوشت تغییر می کند.سعید نعمت الله نیز به موضوع سریال اشاره می کند.داستانی درباره پدر گواردیولا که در مورد بازگشت به خانواده اش که به دنبال راهی برای نجات جان او هستند. او یک فوتبالیست قدیمی است که در زندگی اشتباه کرده است.

پدر گواردیولا چند قسمت دارد؟

پدال گواردیولا یک مجموعه اینترنتی نمایشی در ژانر درام اجتماعی درام خانوادگی است که در سال 1400 با 15 قسمت 45 دقیقه ای به کارگردانی (سعید نعمت الله) و نویسندگی و کارگردانی (جواد نوروزبیگی) ساخته شده است.

گروه سنی لیست پدر گواردیولا

این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

تاریخ پخش سریال درباره پدر گواردیولا سال 1402 است. 12 آگوست سریال پدر گارد روی چه سکوهایی پخش می شود؟ این سریال ابتدا قرار بود از شبکه فیلمو پخش شود اما در حال حاضر در تماشاخانه پخش می شود. همچنین، چا گواریولا هر پنجشنبه ساعت 8 صبح پخش می شود. سریال درباره پدر گواردیولا چند قسمت است؟ این سریال احتمالا در 15 جلد 45 دقیقه ای تولید و منتشر خواهد شد.

پیش درآمد سریال پتر گواردیولا ساعاتی پس از پخش قسمت اول منتشر شد

قسمت اول این سریال ساعت 8 صبح منتشر می شود و پس از 5 ساعت بینندگان می توانند پیش نمایش رایگان انحصاری آن را تماشا کنند.

یک داستان پیش درآمد باید نمای کلی از گذشته شخصیت ها و اولین مراحل شکل گیری و پیش تولید داستان ارائه دهد.

نقد و بررسی قسمت اول سریال پدرو گواردیولا

سعید نعمت الله کارگردانی است که کار خود را با فیلمنامه نویسی آغاز کرد. او در تلویزیون فیلمنامه این سریال را توسط کارگردانان مختلفی چون سیروس مقدم، محمدمهدی عسگرپور و بهرنگ توفیقی نوشت و در نهایت در سال ۱۳۹۸ اولین درام خود با نام «زیمین گرم» را کارگردانی کرد. «پدر گواردیولا» دومین سریال نعمت الله است.

متن تمام کسانی که سریال سعید نعمت الله را دنبال کرده اند به خوبی از حال و هوای آثار او مطلع هستند. او شخصیت هایی را خلق می کند که به دلایلی خود را از آنچه هستند جدا کرده اند و عمداً منحرف شده اند یا زخم هایی می گیرند که قابل التیام نیست. نعمت الله مخاطبان این سریال را به خوبی می شناسد و می داند چگونه آنها را با خود همراه کند. مهم ترین ویژگی نامه های او دیالوگ ها و جملاتی است که شاید در ابتدا باورنکردنی به نظر برسد، اما به دلیل جذابیت داستان ها، مخاطب به آنها عادت می کند و به هر حال او را دنبال می کند. او در «پدر گواردیولا» از این نوع صحبت ها فاصله گرفته است اما حرف های گواردیولا همچنان همان امضا را دارد.

ساختار «پدر گواردیولا» ساختار متفاوتی دارد. ابتدا با شخصیتی به نام بیوک آشنا می شویم و کلیپی از رابطه عاشقانه او با زری را می بینیم. پس از رفتن به زندان، شخصیت اصلی فیلم گواردیولا با بازی حمید فرخ نژاد پیدا می شود. بدون اینکه چیزی در مورد این شخصیت بدانیم، او را به عنوان یک معتاد و یک لاشخور می شناسیم. کسی که از قضا عاشق زری هم هست و بعد از بسته شدن بیوک زندگی به زندگی او راه پیدا کرد. فقط وقتی به قسمت صفر سریال می‌رویم، متوجه می‌شویم که داستان گواردیولا و جابجایی او و حال بدش از کجا می‌آید. در واقع قسمت اول سریال ابهاماتی ایجاد می کند که بدون تماشای قسمت صفر نمی توان به آنها پاسخ داد.

شخصیت ها | داستان سریال برگرفته از چند شخصیت اصلی است. "بیوک" یک جنایتکار و فروشنده مواد مخدر است که در نهایت به زندان می رود و در آنجا با افشای برادر یکی از زندانیان به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. در نهایت به او اجازه داده شد تا پیش گواردیولا برود و آن را برای او حل کند. از یک طرف می‌داند که بدرفتاری‌اش از شخصیتی به نام پوری با بازی سیامک صفری ناشی می‌شود. زمانی مردی بود که از خانه های کارتون و زری یک سالن سینما اجاره می کرد. تا اینجای کار همه این شخصیت ها به نوعی به هم متصل شده اند و باید دید در ادامه چه اتفاقی می افتد.

بازیگران تاکنون بار اصلی سریال بر دوش حمید فرخ نژاد است. با توجه به اینکه نام سریال نیز از گواردیولا گرفته شده است، احتمالا به ماجراجویی های او ادامه خواهیم داد. بازی موفق فرخ نژاد در نقش یک ستاره مشهور اما مست و سپس یک زباله گرد توانست موقعیت جذابی را رقم بزند. مهران مدیری اخیرا چندین بار برای ایفای نقش های جدی تلاش کرده است اما معمولاً به موفقیت نمی رسد. در قسمت اول «پدر گواردیولا» با نقشی متفاوت از تعبیر او روبرو هستیم. ما او را در موقعیت هایی مانند کتک خوردن، نشستن در پشت ون و خوردن جگر در کنار خیابان می بینیم، موقعیت هایی که تا به حال ندیده ایم. به نظر می رسد می توان به موفقیت او در این نقش امیدوار بود. در مورد بازی سایر بازیگران باید منتظر بمانیم تا قسمت های بعدی را ببینیم.

مراجعه به سایت:  https://tmk.ir/series/102026

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد