مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

بهترین 3 نکته برای ساحل جمیرا دبی


مرکز خرید ابن بطوطه / مرکز خرید ابن بطوطه دبی - ویرگول تنها کاری که باید انجام دهید این است که تجهیزات اسنورکلینگ را بپوشید، در قفس امن در آکواریوم شیرجه بزنید و بیش از ۷۰ گونه دریایی مختلف از جمله ۳۰۰ کوسه و سفره ماهی را از فاصله نزدیک چند سانتیمتری تماشا کنید. جمیرا در چند سال گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده است و پروژه آمادهسازی سواحل متعدد برای دسترسی عموم، از جمله ساحل کایت، ساحل نسناس (همچنین به عنوان ساحل باز جمیرا شناخته میشود) و ساحل کاخ سیاه، که همگی رایگان هستند، به رونق این منطقه افزوده است. هر تور 75 دقیقه طول می کشد و هزینه تور به همراه آب ، خرما ، قهوه عربی ، چای و شیرینی های سنتی برای هر نفر 20 درهم می باشد و کودکان زیر 12 سال به صورت رایگان می توانند از این تورها بهره ببرند . بلیط این موزه برای کودکان، افراد معلول و سالمندان مقیم امارات رایگان است؛ اما افراد بالای سه سال باید هزینه ی کامل آن را بپردازند. هزینه برای بالای 3 سال کامل محاسبه می شود. بازار پارچه در دبی هر روز، بجز جمعه، از ساعت 08:00 تا 13:30 و از ساعت 16:00 تا 21:00 باز می شود. مرکز شیخ محمد تورهایی برای بازدید کنندگان این مسجد برگزار می کند که گردشگران برای استفاده از این تورها نیازی به رزرو ندارند ، فقط باید راس ساعت 9:45 در ورودی مسجد جمیرا حضور داشته باشند . شما میتوانید با رزرو تور دبی از رامین گشت، بههمراه تورلیدر حرفهای در برنامه گشت شهری دبی که آژانس برای شما تدارک میبیند، از جمیرا دبی و جاذبههای آن بازدید کنید و حتی در صورت تمایل شما، کارشناسان رامین گشت میتوانند هریک از هتلهای جمیرا دبی را برای اقامت شما رزرو کنند. جای خوشبختی است که اطلاع دهیم در دبی انواع و اقسام هتل ها از دو ستاره تا 7 ستاره را می توانید رزرو نمایید.

کابینهای آن دیدی ۳۶۰ درجه از شهر لندن پیش چشمان شما قرار خواهند داد، به طوری که حتی امکان دیدن قلعه وینزور در ۴۰ کیلومتری را نیز دارید. امکان ندارد که وارد این مجموعه شوید و بدون دست به جیب شدن از آن بیرون بیایید. هتل آتلانتیس یکی از مراکز اقامتی و تفریحی زیبای شهر دبی می باشد که دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد وبا داشتن امکان شنا کردن با دلفین ها و آکواریوم بسیار دیدنی زیر آب در میان گردشگران محبوب گشته است. پارک ساحلی جمیرا، برج العرب و جمیرا بیچ از جاذبههای مشهور منطقه جمیرا دبی به شمار میروند. می توان چگونگی تبدیل دبی از شهری ساحلی را به شهری مدرن با تکنولوژی روز دنیا را فهمید و دوران قبل از کشف نفت و بعد از آن را مورد بررسی قرار داد. در کشور امارات علی الخصوص دبی غیر مسلمانان نمی توانند وارد مسجد شده و از بخش های مختلف ان بازدید کنند ولی در مسجد جمیرا در دبی این اجازه به تمامی گردشگران تور دبی اعم از مسلمان و غیر مسلمان داده شده است و فقط لازم است بازدید کنندگان در هنگام مراجعه به این مکان قوانین مربوط به پوشش را رعایت نمایند در واقع مسجد جمیرا تنها مسجدی است که در 6 روز هفته به غیر از جمعه ها ، درهای آن به روی بازدید کنندگان باز است . همچنین اشکال مختلف طراحی شده بر روی گنبد و مناره ها جذابیت و زیبائی ان را دو چندان نموده است ورودی مسجد نیز با نقاشی هایی که بر روی زمینه آبی خودنمایی می کنند آراسته شده است . گردشگران می توانند همه روزه از ساعت 09 صبح تا 08 عصر از امکانات پارک آبی اسپلش ان پارتی استفاده نمایند. در پالم جمیرا انواع اقامت گاه ها و مراکز تفریحی و سرگرمی و انواع تفریحات ساحلی و آبی را می توان تجربه کرد.

مجموعه ای با خط ساحلی بی نظیر که لحظات خوشی را برای شما فراهم می کند. در این مجموعه زیبا و چشم نواز بواسطه اینکه بسیار تمیز می باشند و به خوبی از آنها نگهداری می شوند ریختن هر گونه زباله و کثیف کردن آنجا جرم میباشد و در صورتی که این نکات را رعایت نکنید با جریمه نقدی بالایی روبرو می شوید که باید آنرا پرداخت نمایید. هتل آتلانتیس محلی برای اقامت فراموش نشدنی با چشم اندازی بی نظیر برای شما خواهد بود. حتی اگر در آن اقامت ندارید، تور هتل جمیرا دبی را در سفر خود از دست ندهید. یکی از بزرگترین مساجد دبی که معماری باشکوه آن شما را حیرتزده خواهد کرد. این مسجد نمونه بارزی از معماری اسلامی می باشد و بسیار باشکوه بنا گردیده است. با این حال، آنها می توانند وارد مناره شوند تا معماری ساختمان را تحسین کنند. معروف ترین آنها عبارتند از جشنواره خرید سالانه دبی در ژانویه و فوریه و جشنواره شگفت آور تابستانی دبی در جولای و اوت. کابینهای لانژ پلاس نوع دیگری از اتاقکهای چرخ و فلک چشم دبی است. این جزیره با وسعتی حدود 520 کیلومتر مربع یکی از جزایر دست ساز بشری می باشد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. این مرکز خرید با الهام از سبک معماری ترکی و مصری طراحی شده و زیبایی خاص آن برای بازدیدکننده ها چشم نواز است. پاورپوینت بررسی معماری مسجد جمیرا دبی Jumeirah Mosque عبدالرحمن صدیق - 60 اسلاید پاورپوینت بررسی معماری مسجد جمیرا دبی Jumeirah…

مسجد جمیرا (Jumeirah Mosque Dubai) یکی از جاذبهٔ های گردشگری و مکانهای دیدنی دبی است. جمیرا دبی، منطقهای ساحلی و مسکونی است که خود به 3 محدوده کوچکتر تقسیم میشود با کافههای پررونق و مراکز خرید شیک و هتلهای مجلل، یکی از معروفترین و زیباترین مناطق دبی است. در امتداد جاده ساحلی جمیرا، فروشگاههای جذاب و منحصربهفرد پیدا خواهید کرد و مکانهایی مانند مرکاتو مال، تاون سنتر جمیرا و سان ست مال، از معروفترین مراکز خرید در جمیرا دبی به شمار میروند. مسجد جمیرا یکی از متفاوتترین مساجدی است که در شهر دبی به صورت ویژه معماری شده و امروزه در لیست مقاصد گردشگری توریستهای وارد شده به این اقلیم قرار میگیرد. مسجد امام حسین دبی که به عنوان مسجد ایرانی نیز شناخته می شود به عنوان یکی از آثار فاخر معماری ایرانی در منطقه جمیرا دبی می درخشد. قلعه آل فهیدی قدیمی ترین ساختمان شهر دبی می باشد که امروز به عنوان موزه از آن استفاده می شود و می توان آداب و رسوم گذشتگان این شهر و صنایع تولیدی و وسایل زندگی آن ها را مشاهده کرد. دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای ماه عسل و تعطیلات خانوادگی است. این ساحل محبوب خانواده هاست و توریست هایی که به صورت خانوادگی به دبی سفر می کنند معمولا برای تفریح به این منطقه می آیند.

پارک آبی آتلانتیس، با مساحت 17000 هکتار و منظره پوشیده از نخل، فضایی عظیم و بهشتی را برای تفریحات خانوادگی فراهم کرده است. پارک آبی دریم لند بین بهترین پارکهای آبی خاورمیانه و حتی آسیا جایگاه بسیار ویژهای داشته و معروفترین پارک آبی دوبی است. «مسجد جمیرا» از زیباترین و معروفترین مسجدهای شهر دبی میباشد. به عنوان یکی از مناطق ساحلی آرام دبی، محیطی ایده آل برای تماشای غروب های نفس گیر بر فراز خلیج عربی ارائه می دهد. در این تراس دو استخر، یک بخش ساحلی به اندازه 1120 متر و کلبه های کوچک دیده می شوند. حداقل قد بازدید کنندگان در صورت نداشتن همراه بزرگسال ۱/۲ متر می باشد. در این مقاله از رامین گشت با ما همراه باشید تا این منطقه از دبی را بیشتر بشناسیم. بعد از خرید بلیط برج خلیفه جهت هماهنگی تاریخ و ساعت با بخش پشتیبانی در تماس باشید. «در ساحل شنی راه بروید و از منظره برج العرب لذت ببرید. هتل Four Seasons Resort Dubai در ساحل جمیرا دبی، یک انتخاب محبوب برای صرف غذاست؛ علاوهبر سوئیتهای لوکس و ساحل شنی طلایی، یک رستوران اختصاصی دارد که دارای غذاخوریهای بینظیری از جمله Coya ، میشلین، و Nusr-Et است. اگر از علاقمندان به ورزش ها و تفریحات آبی هستید بدون شک ساحل جمیرا دبی می تواند بهترین گزینه برای تجربه لحظات مهیج و خاطره انگیز باشد. برای کمی تحرک به پارک آبی وایلد وادی دبی سری بزنید که بزرگترین پارک خاورمیانه در نوع خود است. بالندگی و رشد گسترده این عبارات و مفاهیم در زمان مقام معظم رهبری، ادبیات مسلطِ عرصههای اجتماعی جهان اسلام و به ویژه جغرافیای سیاسی شیعیان جهان را تقویت کرد و در میان آنان موجی از خودباوری و تحرک سیاسی را باعث شد که همچنان با قوت ادامه دارد». دو طرف قاب آسانسور شیشه ای آن قرار گرفته و در بخش بالای قاب مسیری شیشه ای قرار دارد که از آن جا می توانید زیر پایتان را ببینید.

استفاده از خط عربی در این سازه از یک سو و از سوی دیگر پنجره های شیشه ای نمایی زیبا به این سازه بخشیده اند. 8-البته، هنگام صحبت در مورد حقایق جالب اسمان خراش خلیفه نمی توانید از چگونگی اندازه گیری مواد و ساعات کار صرف نظر کنید. بعد از خرید و صرف غذا، می توانید به سینما هایی که طبقه ی سوم این مرکز خرید است بروید و جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا را تماشا کنید.مرکز خرید برجمان در تمام طول هفته باز است و ساعت کاری آن در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 10 صبح تا 10 شب و در پنجشبه و جمعه ها از 10 صبح تا 12 شب می باشد. پارک بالیوود دبی پارکی متفاوت با دیگر پارک هایی است که تاکنون دیده اید. از سویی دیگر این مسجد محدودیت ورود ادیان را نداشته و همین موضوع دید متفاوت گردشگران را سبب شده است. اگر دوست دارید که دید بهتری به نمایش فوارهها داشته باشید، میتوانید از پیادهرو فواره دبی به طول ۲۷۲ متر استفاده کنید. برج العرب دبی با ارتفاع 321 متر بلندترین هتل جهان می باشد که فضایی بسیار لوکس را به مهمانان خود ارائه می دهد. این مسجد دارای یک گنبد زیبا به ارتفاع ۱۶ متر و دو مناره به طول تقریبی ۴۰ متر میباشد . مساحتی بیشتر از ۲۵۰ متر مربع را داراست که از تنوع سرسره های آبی زیادی برخوردار است. بازی بر روی سرسرهها، بر روی تشکهای بادی حتّی بر روی ترامپولین هم با قطرات آبی که به سر و روی بچّههاپاشیده میشود همراه است. در ادامه این مقاله از مجله گردشگری به شرح جزئیات بیشتر برج العرب دبی خواهیم پرداخت در ادامه همراه پرشین هتل باشید. برای ورود به اسکای ویو باید 21 سال کامل داشته باشید.

این را هم اضافه کنیم که مسجد جامع یکبار هم در سال 1998 مورد بازسازی قرار گرفته تا شما شاهد عظمت و شکوه کنونی آن باشید. مسجد جامع واقع در منطقه تاریخی دبی در ضلع غربی نهر دبی، دارای معماری و بلندترین مناره در کل دبی است. این قلعه در نوع خود ، یک موزه نظامی سحرآمیز و بسیار زیبا است و در این موزه مجموعه جالبی از اقلام تاریخی و متنوع در معرض دید عموم قرار داده شده است که ما پیشنهاد می کنیم که حتما ایم موزه را در برنامه سفرتان بگنجانید و نیز حتما از مجموعه مهیج اسلحه سازی خاورمیانه باستانی هم بازدید نمایید . باغ وحش زیر آبی: در طبقهی دوم دبی مال قرار دارد و در آن، گونههای متنوعی از موجودات آبزی را از نزدیک خواهید دید و با موجودات عجیب و غریبی که در دریاها و رودخانهها ساکن هستند بیشتر آشنا خواهید شد. این مسجد نه تنها به عنوان یک معماری بی نظیر از دید گردشگران به حساب میآید، بلکه به عنوان نمادی از شهر دبی نیز شناخته میشود. این بنا در سال ۱۹۷۶ با استفاده از مهندسی معماری مذهبی ساخته شده و تا به امروز نیز مورد محافظت قرار گرفته است. اسکی دبی در یکی از شلوغ ترین نقاط شهر قرار گرفته و در نزدیکی آن می توانید مراکز خرید، غذاخوری ها و یکی از هتل های درجه یک دبی را ببینید که متعلق به این مجموعه است. لحظاتی از هیجان و لذتی وصف ناپذیر را با تفریح در این مجموعه تجربه خواهید کرد. را در ساحل جمیرا می توانید تجربه کنید و در این زیبایی خدادادی لحظاتی را به قدم زدن و استراحت مشغول شوید. هر روز از سراسر دنیا افراد زیادی برای تفریح و استراحت و یا کار و شرکت در نمایشگاههای مختلف با تور دبی به این شهر سفر میکنند.

منطقه الکرامه از خیابان هایی با نقاشی های هنری و زیبا تشکیل شده است که هنرمندان با نقاشی بر روی دیوار این خیابان ها جلوه ی قدیمی و کهنه ی این منطقه را از بین برده و منطقه ای هنری و زیبا ایجاد کرده اند. در حیاط بیرونی این موزه می توانید قایق ها و خانه هایی که با شاخ و برگ نخل می باشد را مشاهده نمایید که متعلق به دوران پیشین کشور امارات می باشد. سفر در دل کویر زیبا با مناظر بی نظیر طبیعی و بالا و پایین رفتن از پستی و بلندی های کویر تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد. هتل برج العرب دبی یکی از گران ترین هتل های جهان به شمار میرود. ترکیب سنت و مدرنیته در این بازار، از نقاط قوت آن به شمار میرود و آن را به یکی از مراکز اصلی برای خرید و زندگی شبانه در دبی تبدیل کرده است. محله جمیرا در دبی از جمله مناطق لوکس و خیره کننده به شمار میرود که امروزه توانسته تا محورهای جذابی را برای تمامی توریستها ایجاد نماید. این مسجد با تلفیقی از معماری شرقی و غربی ساخته شده و نمای بیرونی بسیار جذابی دارد. در این هتل، اتاقها اسمهای جذابی هم مانند «اتاق دزدان دریایی» یا «اتاق ماجراجویی»، «اتاق نینجاها»، «اتاق دوستان لگویی» یا سوئیت «کینگ» دارند. اگر به دنبال گشتوگذار در یک مرکز خرید خلوت هستید، جمیرا شاپینگ پلازا مکان مناسبی برای شماست. در ادامه تاریخ ما به معرفی مسجد جمیرا پرداخته است که جهت آشنایی با این مسجد، میتوانید ادامه مطلب را دنبال کنید. اگر به دنبال هیجان هستید به هیچ وجه این مکان جذاب را از دست ندهید.

مدتها تکنولوژی به خاطر دور کردن انسانها از یک دیگر مورد شماتت قرار میگرفت و گفته میشد یکی از اصلیترین دلایل دور شدن انسانها از یک دیگر، دیوایسهای مختلفی است که در دست داریم. در این شهر جادویی تا دلتان بخواهد تفریح و سرگرمی وجود دارد، از ورزشهای آبی گرفته تا تماشای زندگی زیر آب در آکواریوم دبی، سافاری در صحرا، پیست اسکی، پارکهای موضوعی، موزهها، شهربازیها، پارکهای آبی و خلاصه هر چیزی را که فکرش را کنید و دوست دارید که یک روز آن را انجام دهید، دبی در اختیارتان میگذارد. لذت شنا کردن و غواصی و انجام بازی های آبی را در این مجموعه تجربه کنید. هتل برج العرب دبی از مجموعه هتل های زنجیره ای شرکت جمیرا می باشد که هتل های معروفی را دارد. این مرکز خرید با 140 فروشگاه که به سبک معماری توسکانی و ونیزی طراحی شدهاند، بهعنوان یکی از 10 مرکز خرید برتر دبی شناخته میشود. سبک اسلامی و نقوش گنبد اصلی به همراه میناکاری و تزئینات سرامیکی این مسجد دلایلی است که سبب می شود گردشگران علاقه مند به معماری اصیل ایرانی از آن بازدید کنند. واندرلند عمارات جزء ۸ شهربازی اصلی و مهم این کشور است و طرفداران زیادی هم دارد، خانواده و نوجوانان به همراه دوستانشان به این مرکز مراجعه می کنند و از تفریحات موجود در آن لذت می برند. اما علاوه بر مرکز خریدی که در دبی مال وجود دارد شما میتوانید از دیدن برج پارک، آبن نماهای دبی، باغ الصفا، برج الرویه، پارک دایناسور دبی، آکواریوم و باغ وحش دبی، شهر کودکان دبی و زیر آب دبی و دیگر قسمتها و مکانهای دیدنی در دبی بهرهمند شوید. در این جشنواره، دهها فروشنده و آشپز فضایی دیدنی و خوشمزه را برای شما رقم میزنند. در ادامه مقاله 10 تا بهترین مراکز خرید دبی را معرفی می کنیم که قابل اعتماد و فضای بسیار عالی برای خرید دارند.

ساحل الصفوح که خط ساحلی محلهای به همین نام را تشکیل میدهد، از طریق جاده در امتداد خیابان «ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» قابل دسترسی است. موزه دبی یکی دیگر از مکان های دیدنی دبی می باشد که فرهنگ و رسوم گذشتان این سرزمین ساحلی را به نمایش گذاشته است. در یک تور مشترک از مسجد جمیرا و مسجد جامع بروید تا عمیقاً با فرهنگ اسلام آشنا شوید. نکته جالب توجه اینجاست که هرلایه پس از یک فرآیند 16 مرحلهای ایجاد شده که علاوه بر آن، ابزارهای پارامتریک و الگوریتمهای ساختمانی نوین، چالشهای منحصر به فرد و روکش فوق العاده از دیگر ویژگیهای جالب توجه این موزه است. صفا پارک از پارکهای قدیمی دبی است که در سال ۱۹۷۵ در مساحتی بالغ بر ۱۵۰ هکتار احداث شده است. سرسره حمله کوسه (The Shark Attack) و سرسره ترن آبی (Water Coasters) هم از تفریحات مهیج این پارک است. 25 نوع سرسره آبی مختلف در این پارک هیجانانگیز وجود دارد. همچنین تجربه سرعت با اتومبیل های فراری و لذت تماشای فیلم و محل تفریح کودکان نیز در این مجموعه وجود دارد. مجموعه واحدهای مسکونی جزیره دارای امکاناتی مانند استخرهای روباز، سالن بدنسازی، محوطه کودکان و زمین تنیس و بسکتبال است. عین دبی در جزیره بلو واترز دبی ساخته شده است. اگر در طول روز گرمای شهر اجازه این کار را به شما ندهد، شب را انتخاب کنید و خودتان را به یک شام مجلل برای کشتی و مناظر خارقالعاده شهر آماده کنید.

پرش آزادی که کودکان را شاد کرده و همچنین نوعی نرمش پاسیو کم انرژی نیز محسوب می شود. در این مرکز فروش زعفران کیلویی ، معاملات بالای یک تن زعفران انجام می شود. در فروشگاه های Bateel (در بیشتر مراکز تجاری) خرماهای خوشمزه ، شکلات و نوشیدنی به فروش می رسد . در تور دبی، حیف است که به این مراکز خرید سری نزنید! یکی از بهترین کارهایی که میتوان در دبی انجام داد، سوار شدن به کشتی و لذت بردن از سفر دریایی نهر دبی است. از آنجایی که پلازا به اندازه سایر مراکز خرید در دبی بزرگ نیست، افراد کمتری را به خود جذب میکند. لذت خوردن شامی دلپذیر با نمایی 360 درجه قطعا شگف انگیز خواهد بود و یا سرو غذا در اعماق آب در زیر برج العرب. در برج خلیفه قدم بزنید و در محوطه بسیار زیبای بیرونی آن با نمایش فواره های آب و رقص آنها لحظات خوشی را بگذرانید و به وسیله پرسرعت ترین آسانسور دنیا به بالای این برج صعود کنید که قطعا خاطره ای بیاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. دلفینها را نوازش کنند، در آغوش بگیرند و ببوسند و در عین حال راجع رفتار و زیستگاه آنها یاد بگیرند. همه چیز آن قدر طبیعی است که با تماشای آن ها در فضای باغ وحش زیر آبی دبی، اصلا احساس نمی کنید که پنگوئن ها در فضایی جدا از طبیعت در حال زندگی هستند. مجموعه ی لگولند دبی اقدامات رفاهی، ایمنی و بهداشتی را معرفی کرده است که خطر ابتلا به کووید-۱۹ را کاهش می دهد و باعث رفاه حال میهمانان عزیز می باشد. این مجموعه که یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان محسوب میشود، 10 دقیقه با ماشین از منطقه جمیرا دبی فاصله دارد.

هولناک ترین و ترس آوران ترین سرسره آبی را در این مجموعه سوار شوید. لگولند را باید یکی دیگر از پارکهای آبی محبوب در دبی دانست ک متعلق به به شهربازیهای زنجیرهای لگولند است. در نسخه چین نمیتوان از Face Time تماس صوتی و گروهی برقرار کرد اما تماس ویدئویی برقرار میشود. برای کودکانی که عاشق بازی با اسباب بازیهای لگو هستند، شهربازی لگولند همانند یک بهشت گمشده است و در بازدید از این مکان لحظات فوق العاده و فراموش نشدنی خواهند داشت. خبرگزاری CNN این بهشت ماجراجویی را یکی از پنج پارک آبی برتر دنیا دانسته است. بازار مدینه جمیرا که خود یکی از جاذبههای بسیار دیدنی دبی محسوب میشود، در فاصله بسیار کمی از برج العرب، پارک آبی وایلد وادی دبی و مرکز خرید امارات قرار دارد. در حالی که بارش باران های پاییزی در ایران آغاز شده، دبی برترین آب و هوای را تجربه و پارک های آبی این شهر خود را برای استقبال از گردشگران آماده می نمایند. رستوران چادر جمیرا که به سبک سنتی دبی قدیم طراحی شده، غذاهای دریایی تازه و خوشمزه را با چشماندازی خیرهکننده از دریا ارائه میدهد. در بین این جاذبهها، چرخ و فلک عین دبی شاهکاری دیگر است که بازدید از آن را به شما پیشنهاد میکنم. کافه سنت موریزSt Moritz: این کافه رستوران در نزدیک درب ورودی پارک برفی واقع شده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره ماشین در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد