مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

بالا 25 نقل قول در امارات مال


دیوارهای قلعه از بلوک های مرجانی سنتی ساخته شده و همراه با آهک نگه داشته شده اند. قلعه سنتی الفهیدی یکی از بناهای تاریخی امارات متحده عربی به شمار می رود که در سال 1787 بنا شده است. خان مرجان قسمتی است که شما میتوانید با فرهنگ عربی در آنجا آشنا شوید، یک بازار سنتی عربی در دل یک بنای مدرنیته بنا شده که خان مرجان نام دارد. این رویداد یک محیط بسیار تعاملی با مطالعات موردی و بحث های میزگرد خواهد بود تا به شما در دستیابی به برتری تعمیر و نگهداری در سطح جهانی و همچنین اثربخشی و بهبود کلی کارخانه کمک کند. ویژگی بسیار جالب بخش کارخانه شهربازی لگولند دبی، امکان خرید این اسباب بازیهای جذاب است و در واقع بخش فروش شهربازی لگولند دبی بزرگترین فروشگاه لگو در خاورمیانه به حساب میآید و شما میتوانید انواع مختلفی از این اسباب بازی را در این مکان مشاهده کرده و آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. و به دلایلی نظیر ت سایز شدن خریداری نشده اند و هم اکنون با قیمت های استثنائی دوباره برای فروش عرضه شده اند . اتاق ویژه برای نوزاد و مادر. شیرینی فروشی ها، دستگاه های خودپرداز، کارواش، امکان تهیه ویلچر به صورت رایگان، خدمات نگهداری چمدان ها و امانات، اتاق ویژه مادران و نوزادان، پله های برقی و آسانسورها، سیستم های سرمایش قوی و تهویه هوا، راهنمای فارسی زبان و همچنین اکس چنج کردن پول هم سایر امکانات مرکز خرید اوت لت هستند. وجود شیرینی فروشی های صاحب برند که انواع مختلفی از شیرینی های خوشمزه را به فروش می رسانند. با فاصله ۱۵ دقیقه رانندگی به سمت شمال مسجد «جمیرا» نیز میتوانید از محله تاریخی الفهیدی (Al Fahidi Neighborhood) و موزه دبی (Dubai Museum) دیدن کنید و همچنین از خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذی در مرکز شیخ محمد برای درک فرهنگی (Sheikh Mohammed Centre for Cultural Understanding) لذت ببرید.

ارومیه- وعده افتتاح مدرنترین شهربازی شمالغرب کشور بازهم توخالی بود ... همچنین، در این مرکز خرید، میتوانید انواع میان وعدهها و شیرینیهای خوشمزه را نیز تجربه کنید. اوت لت مال دبی بیش از ۵۰۰ رستوران و کافه مختلف دارد که انواع غذاهای محلی و بینالمللی را ارائه میدهند. از محبوب ترین غذاهای مورد پسند در منوی این رستوران محبوس، قوزی، فتوش، کباب بره و سمبوسه گوشت می باشد که توسط سرآشپزان حرفه ای طبخ و اماده و به مهمانان ارائه می شود. بله، اوت لت مال دبی دارای رستورانهای مختلفی است که انواع غذاهای مختلف از جمله غذاهای ایرانی، لبنانی، چینی، هندی و غیره را ارائه میدهند. در میان انواع اوت لت ها و مراکز خرید در شهر دبی ما به شما اوت لت مال را پیشنهاد می کنیم. به همین دلیل اگر در دبی انگلیسی صحبت کنید با مشکلی مواجه نخواهید شد. به همین دلیل توانسته گواهی پلاتینیوم که بالاترین نشان ساختمان سبز در دنیا است را دریافت کند. در ادامه بهطور خلاصه به هرکدام از این تفریحات جذاب و بهیاد ماندنی جزیره پالم جمیرا اشاره خواهیم کرد. ساحل پالم جمیرا امکانات رفاهی زیادی دارد که از آنهامیتوان هتل، رستوران و خدمات قایقرانی را نام برد. ساحل کایت یکی از بهترین ساحل های دبی برای وقت گذرانی در کنار اعضای خانواده است. حکومت امارات متحده عربی، با افتتاح مکانهای مختلف تمام تلاش خود را برای دستیابی به این هدف انجام داده است. بسیاری از جاذبههای این پارک نیازمند این است که بچهها همراه با هم، کار گروهی انجام دهند و از مهارتهای خود برای هدایت کشتی یا راندن ماشین استفاده کنند. در این بخش لگولند دبی کودکان این توانایی را داردند که با تخیلی از خودشان یک ماشین مسابقه ای لگو بسازند و از ان نیز استفاده کنند و یا حتی با ساخت یک خانه ی لگو، مقاوت آن را در برابر زمین لرزه تست کنند. اما باید گفت که قیمت تمامی تفریحات در این شهر به قدری زیاد نیست که شما حتی به سمت آن ها هم نروید.

اگر خسته شده اید به سالن استراحت بروید و قدری بنشینید. کارت اوت لت پلاس هم به شما کمک می کند تا تخفیف های بیشتری بگیرید اگر تا یک روز بعد از دریافت به خرید بروید. هزینه بلیط این رویداد به ازای هر نفر با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ۱۴۹ درهم است. در ادامه این مطلب برخی از معروف ترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی می کنیم تا با داشتن اطلاعات کافی مستقیما به سراغ مجموعه دلخواه خود بروید و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید . از آنجاییکه بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود مسافرانی که به علت بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانند پس از ارسال تصویر صفجه اول گذرنامه از طریق فاکس یا ایمیل ، مدارک تور را نیز از طریق ایمیل و یا فاکس دریافت نمایند . هتل رز ریحان بای روتانا دبی با هفت وادی همراه شو… زیرا ورود کودکان زیر 2 سال در پارک آبی وایلد وادی رایگان است. در واقع این شهربازی بزرگ که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است، میزبان فوق العادهای برای خانوادههایی است که علاقهمند هستند تا کودکان شان را به یک شهربازی خاص و فوق العاده بیاورند.

این مرکز خرید مکان مناسبی جهت خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان می باشد. در این مکان مراحل ایجاد قطعات لگو از ابتدا تا انتها قابل مشاهده است و اگر قصد بازدید از این فرایند را دارید، به شما پیشنهاد میکنیم تا پس از ورود به شهربازی لگولند دبی به سراغ کارخانه این شهربازی بروید. بازدید از آکواریوم، یکساعت تا یکساعتونیم طول میکشد. ۹- مرکز خرید تویین تاورز: تا هتل ۱۹ کیلومتر فاصله دارد که با ۲۲ دقیقه تاکسی سواری خواهید رسید. چراکه در هتل امکانات بازی فراهم شده است. در این مجموعهی جذاب، ۲۰ جاذبه و سرسرهی آبی با تم لگو وجود دارد؛ جایی که در آن بچهها این فرصت را دارند تا خلاقیت و تصوراتشان را رها کنند و از حضور در پارک و بازی در کنار همسن و سالانشان لذت ببرند. قدمت یکی از جذابترین دستگاههای تصویربرداری این موزه به دههی 1730 بر میگردد که متعلق به مجموعهی اکرم میکناس Akram Miknas است. این روش ممکن است قدری دشوار باشد و شما را به دردسر بیاندازد بنابراین بهتر است با خط اتوبوس 66 و 67 راهی جاده العین شوید. با خط متروی 66 می توانید در نزدیک ترین ایستگاه موجود پیاده شوید که البته باید قدری پیاده روی کرده و سپس به مرکز خرید اوت لت برسید. شیخ نشین دبی تا چند دهه قبل بیشتر به بیابانهای سوزان و آسمان خراشهایش معروف بود اما به لطف قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس و البته مدیریت صحیح ساحلهای دبی نیز تجهیز شده و با مدرنترین امکانات آماده است تا اقامت در این شهر را برای میهمانان خاطرهانگیزتر کند. بهتر است قبل از خرید کردن و آمادگی برای گشت و گذار در فروشگاه ها، کودک خود را به زمین بازی برده و او را به همراه ده ها کودک دیگر تنها بگذارید تا به بازی کردن مشغول شود. گشت و گذار در میان خیابان های گرم و پرشور این شهر و یا خرید کردن از مراکز گسترده و لاکچری آن می تواند تجربه ای رویایی از یک خرید همه چیز تمام باشد.

این هتل با دارا بودن تمام خدمات رفاهی لوکس، خدمات ویژه ای از جمله شنا در میان درختان نخل و سالن های مخصوص آفتاب گرفتن و طیف وسیعی از ورزش های آبی در ساحل خصوصی این هتل وجود دارد. هتل لگولند دبی در خاومیانه منحصر به فرد است و هفدهمین لگولند در جهان است با ۲۵۰ اتاق که شما را در معرض شگفتی های فوق العاده قرار می دهد. در حدود 10 میلیون لیتر آب در این آکواریوم وجود دارد که در آن نزدیک به 300 گونه از آبزیان اقیانوس مثل اسبهای دریایی، مارماهی و دلقک ماهی جمع شدهاند. 11 مترمکعب و شامل یکی از بزرگترین دریچه های مخصوص تماشای آبزیان با 32.8 متر عرض و 8.3 متر ارتفاع است. بازدید از اشیاء باستانی: شما در این بخش از موزه دبی می توانید از یافته های باستان شناسی شامل انواع چاقوها و کوزه ها بازدید کنید و درباره قبور القسیم و ام سوقیم بیشتر بدانید. وجود بخشهای مختلف و امکانات خاص، سبب شده تا این شهربازی طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و از کشورهای خاورمیانه، گردشگران بسیار زیادی به شهر دبی سفر کرده تا از این لگولند جذاب بازدید کنند. برای خرید در اوت لت مال دبی، توصیه میشود که با خود کارت اعتباری یا پول نقد به مرکز خرید بروید. در بخش تفریحات و سرگرمی نیز امارات مال دبی حرفی برای گفتن بسیار دارد. در سفر خود به امارات حتما سری به دبی بزنید و از این مرکز خرید دیدن کرده و از امکانات بینظیر آن استفاده نمایید. شهربازی لگولند دبی با استفاده از بیش از ۶ میلیون قطعه لگو به وجود آمده است و همین موضوع سبب شده تا برای افرادی که عاشق لگو هستند، این مکان یک شهربازی خارق العاده به حساب بیاید.

حداکثر وزن برای تیوپ یک نفره ۱۲۰ کیلوگرم و تیوپ دونفره ۱۸۰ کیلوگرم است. قبل از تونل آکواریوم باغ وحش زیرآبی را خواهید دید که دو بخش دارد در یک بخش کروکودیل غول پیکر 40 ساله با 750 کیلوگرم وزن و 5 متر طول و در بخش دیگر جانداران بومی امارات مانند جغد، مار، خفاش و غیره برای بازدید قرار دارند. از جمله امکانات قابل دسترس بازدید کنندگان در این مجموعه می باشد. در واقع باید اینگونه گفت که هر چقدر یک کشور دارای امکانات تفریحی، طبیعی، تاریخی و تجاری باشد، اما راه رسیدن به آن شهر دشوار، گران و بیکیفیت باشد، گردشگرگریزی اتفاق خواهد افتاد. از سمت مردیف هم باید به نوبت سوار خط های 367، 44 و 66 شوید. این مکان با بیش از 185 نقاشی ترفند نوری، و هنری و شبیه ساز متفاوت، در یک فضای تهویه مطبوع، خود را به عنوان بزرگترین موزه هنر ترفند سه بعدی جهان مطرح کرده است. منطقه هنری السرکال، یکی از مناطق و خیابانهای زیبا و هنری دبی است که با جای دادن نمایشگاهها و گالریهای متنوع و زیبا، در گروه محبوبترین مناطق این شهر قرار گرفته. یکی از وسایل نقلیه ای است که می توانید برای رسیدن به سرزمین ماجراجویی آی ام جی دسترسی داشته باشید اما قابل ذکر است که استفاده از تاکسی در دبی دارای قیمت های بالایی می باشند و گران هستند. در حقیقت این مسجد بخشی از تاریخ و شکوه سرزمین عربی امارات را به نمایش درآورده است؛ از اینرو جایگاه ویژهای برای بومیها داشته و به عنوان نماد شهر دبی شناخته میشود.

این شهربازی برای ایجاد تجربه جدیدی در شهر دبی به وجود آمد و توانست در مدت زمان کوتاهی گردشگران بسیار زیادی را جذب خود کند. لگو در واقع یک شرکت تولید اسباب بازی است که در کشور دانمارک فعالیت داشته و با تولید قطعات کوچک رنگارنگ که به اسم آجرهای لگو شناخته میشوند، این امکان را فراهم کرده تا کودکان بتوانند محصولات مختلفی را ایجاد کرده و تجربه جدیدی از بازی داشته باشند. در این راستا، شهر دبی به عنوان یکی از مهمترین مراکز جذب توریسم در منطقه خاورمیانه انتخاب شد تا با جذب گردشگر، اقتصاد کشور امارات متحده عربی را وارد مرحله جدیدی کند. شهر دبی به عنوان یکی از مهمترین شهرهای تجاری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شناخته میشود. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، قیمت های مصرف کننده در امارات متحده عربی در آگوست 2022 به حدود 0.55 افزایش یافته است. در ادامه بهتر است سری به دراگون مارت بزنید و از تنوع بالای کالا و قیمت های نه چندان گران آن بهره مند شوید . درواقع اوت لت ها به علت عرضه اجناس دست دوم یا تاناکورا و همچنین اجناسی که در انبار کارخانه ها مانده اند یا به هر دلیل در مراکز گران قیمت عرضه نمی شوند قیمت کمتری دارند. هر گونه کالایی را که نیاز دارید می توانید از این مرکز با قیمت عالی خریداری کنید و برای خانواده و دوستان خود سوغاتی بیاورید. در اینجا علاوه بر موارد عنوان شده، میتوانید مواد و لوازم موردنیاز برای دم کردن قهوه را خریداری کرده و حتی کتابهایی در مورد آن پیدا کنید. حتی یک رودخانه هم وجود دارد که بچهها میتوانند در آن قایقرانی کنند؛ با قایقهایی که خوشان با لگو ساختهاند. در این سالن اجاره داده می شوند و حتی می توانید آن ها را خریداری کنید.

این هتل به خانواده ها اجازه می دهد که پس از بسته شدن پارک همچنان به بازی سرگرم باشند.” ما همچنان منتظر آغاز به کار هتل هستیم. رومینگ کردن روشی است که بابت آن بسته اینترنت و مکالمه را از اپراتورهای ایرانی تهیه میکنید و مجبور نیستید سیم کارت اماراتی بخرید. هر اتاق دارای مدل های مختلف لگو است و این یعنی اینکه قرار نیست شما در برابر سیل اشک های کودکانتان در هنگام بسته شدن پارک کاری انجام دهید. اما می توانید در بین آن ها برندهایی با قیمت های مناسب تر نیز پیدا کرده و خرید خوبی را در این مرکز انجام دهید. افراد مبتدی میتوانند داخل قفس بدون این که آسیبی ببینند از نزدیک کوسهها را ببینند و به مدت 30 دقیقه نحوه زندگی کوسهها و بچه کوسهها را تماشا کنند این برنامه غواصی سه بار در طول روز انجام میشود. بازدیدکنندگان میتوانند از داخل تونلی 270 درجه به طول 48 متر در طبقه همکف عبور کنند و مراحل غذا دادن به ماهیها را تماشا کنند این تونل، بازدیدکنندگان را 11 متر زیر آب میبرد. حیوانات و نمایشگاه های جدید به طور منظم به این آکواریوم اضافه می شوند و با راه رفتن در یک تونل شیشه ای 270 درجه می توانید شگفتی های کف اقیانوس را مشاهده کنید. این آفتاب در بعضی فصل های سال اینقدر آزاردهنده می شود که خود مردم محلی نیز آن را به سختی تحمل می کنند؛ بد نیست بدانید بهترین فصل سفر به دبی از اوایل پاییز تا اواخر بهار است زمانی که هنوز تابستان از راه نرسیده است. این باغ که در سال 2013 افتتاح شد، با ارائه منحصر به فرد و فعالیت های مجلل در فضای باز، در منطقه و جهان بی نظیر است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ماشین در دبی لطفا از صفحه ما بخواهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد