مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

ایده ها سردر باغ ملی


یک شب پر خاطره در پارک «آب و آتش» اگر ساکن تهران نیستید، برای اقامت در نزدیکی این مجموعه میتوانید در هتل توچال ساکن بشوید. مسیری که از میدان دربند شروع میشود و پس از گذر از پناهگاه شیرپلا و جانپناه امیری یا همان سیاهسنگ، به قله توچال میرسد. منبع عکس: خبرگزاری ایبنا (عکاس: رحیم لو)سالن های سینما: در باغ فردوس سه سالن سینما فردوس، سینما تمدن و سینماتوگراف قرار دارد که فیلمهای روز سینمای کشور در آنها اکران میشود. منبع عکس: آژانس عکس تهران (عکاس: ساناز دریایی)پارک نیاوران یکی از جاهای دیدنی تهران است که در شمال شرقی پایتخت در منطقه نیاوران قرار دارد. منبع عکس: سایت مجتمع تجاری سمرقندشهربازی هورا پارک در طبقه سوم مجتمع تجاری سمرقند پایتخت واقع است و ۱,۵۰۰ متر مربع مساحت دارد. با رسیدن به این ایستگاه و استفاده از تاکسی میتوانید در فاصله زمانی کوتاهی به مقصد برسید. مسیر دسترسی با مترو: برای رسیدن به پارک لاله میتوانید در ایستگاه مترو میدان انقلاب اسلامی در خط چهار مترو تهران از قطار پیاده شوید و از آنجا با تاکسی در خیابان کارگر شمالی به پارک لاله برسید که مسیر نسبتا کوتاهی دارد.مسیر دسترسی با اتوبوس: همچنین اتوبوسهای مسیر میدان آزادی - میدان هفت تیر و میدان آزادی - میدان ولیعصر در ضلع جنوبی پارک لاله ایستگاه دارند.مسیر دسترسی با تاکسی: اگر قصد استفاده از تاکسی را دارید میتوانید از تاکسیهایی که از بلوار کشاورز، خیابان فاطمی و خیابان کارگر شمالی تردد میکنند، استفاده کنید. دسترسی با مترو: نزدیکترین ایستگاه مترو به اینجا ایستگاه نوبنیاد واقع در خط ۳ متروی تهران است که در میدان نوبنیاد قرار دارد. نکته سوم وجود بازار مبل در محله ی یافت آباد باعث شد تا اکوسیستم جدیدی در این منطقه شکل بگیرد و کسب و کارهای جدیدی در این منطقه راه بیفتند. اما علی انصاری فروشگاهش را در جنوب شهر و در نزدیکی محله کودکی اش افتتاح کرد.

در سال ۱۳۶۶ پس از گذراندن دوران خدمت به شکل جدی وارد بازار کسب و کار گردید و در همان سال با حمایت پدر، از اداره کل صنایع سنگین استان زنجان موافقت اصولی ایجاد کارخانه تولید لوله و پروفیل گرفت. مهندس علی انصاری لیسانس راه و ساختمان دارد و همین موضوع باعث علاقه او به ساخت و ساز شد.علی انصاری تمام سرمایه و دارایی به دست آمده در اثر موارد فوق را مجددا به بازار پول ساز دیگری به نام مسکن و ساخت آن تزریق کرد و مسکن در آن سال ها دچار جهش قیمتی گردید. برای مثال هجوم خریداران داخلی و خارجی باعث شد تا نیاز به رستوران های مختلف، حمل و نقل، بازارهای جانبی همچون لباس فروشی ها و… در طراحی داخلی و خارجی اطلس مال هم با استفاده از تجهیزاتی مثل سلولهای نوری برای تولید برق، لامپهای کم مصرف LED و سیستم تصفیه فاضلاب RBC تلاش شده تا آسیب کمتری به محیط زیست برسد. دسترسی آسان به این مرکز خرید سبب گردیده تا افراد زیادی مشتاق رفتن به این مکان شوند. همچنین میتوانید برای خرید سوغات تهران از ایران مال روی این مرکز خرید حساب کنید. در این دوران ثروت آقای انصاری به قدری رسید که در شرکت های مختلفی سرمایه گذاری کرد و سهام آن ها را خرید. نکته اول قیمت خرید زمین در محله ی یافت آباد بسیار کمتر از قیمت زمین در شمال شهر تهران بود. اکنون نیز شعبات دیگری در محله ی یافت آباد برای بازار مبل ایران راه اندازی شده است. وقتی نوبت به یافتن لوازم دکوری برای خانهتان میرسد، طبقات G0، G1 و G2 بازار به عنوان مقاصد اصلی مطرح هستند. طبقات G0، G1 و G3 به عنوان مقاصد اصلی معرفی میشوند که طیفی استثنایی از محصولات را با تنوع و کیفیت بینظیر ارائه میدهند.

با شروع یک ماجراجویی از طبقه G0، خود را در گنجینهای از امکانات خواهید یافت. هر راهرو مجموعهای از گزینهها را ارائه میدهد که به شما امکان میدهد سبک شخصی خود را پیدا کنید. نکته جالب درباره موقعیت مکانی این مرکز خرید این است که به دلیل شیب مناسب زمین در منطقه این مجموعه دارای سه ورودی مناسب عابران از طرف خیابان پاسداران است؛ هر یک از این ورودیها به یک طبقه از طبقات تجاری اطلس مال راه دارد. این مرکز خرید در همسایگی پارک نیاوران و در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. در این طبقه فروشگاههای تخصصی وجود دارد که طیف گستردهای از کفشها را ارائه میدهند و سلیقهها، ترجیحات و مناسبتهای مختلف را در نظر میگیرند. چه به دنبال لوازم آرایش باشید چه لوازم نظافت یا حتی لوازم الکترونیکی و لوازمخانگی، مجموعه گستردهای را برای انتخاب پیدا خواهید کرد. این فودکورت با وسعت ۵ هزار متر مربع یکی از جاذبههای اصلی این مجموعه شناخته میشود. اشاره میکنند به مسائل اقتصادی و غیر اقتصادی - که البته مؤثر است - اما عامل اصلی این حرکت عظیم مردم، اول در تونس و بعد اوج آن در مصر، احساس تحقیری است که در مردم از وضعیت سران خود به وجود آمد.

برای به دست آوردن اقلام مورد نظر خود در این دامنه، میتوانید به راحتی از طبقات G1، G2 و G3 خرید کنید. این ساختمان که در سال ۱۳۳۷ ساخته شده بود، در ابتدا با هدف احداث موزه مردمشناسی مدنظر بود که پس از انقلاب، با ایجاد سازمان میراث فرهنگی و تمرکز اشیا باستانی در موزه ایران باستان، طرح تغییر نام کلی موزه، به موزه ملی ایران و اضافه شدن موزهای تحت عنوان موزه اسلامی مطرح و اجرا شد که در نهایت در سال ۱۳۷۵ با گشایش رسمی موزه دوران اسلامی، مجموعه موزه ایران باستان و موزه دوران اسلامی، تحت عنوان موزه ملی ایران رسمیت یافت و پلان آن به طرح چلیپای دوران ساسانی در نظر گرفته شد.نمایی از ساختمان موزه دوران اسلامیسرانجام این موزه با حدود ۱۰ هزار متر مربع در چهار طبقه در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد. به طور کلی اطلس مال با فراهم کردن حداکثر شرایط تفریحی در این بخش توانسته فضای مطلوبی را برای افرادی که از پاساژگردی لذت میبرند ایجاد کند. بعد از تشکیل وزارت فرهنگ و هنر و انتقال اداره فوق به محل جدید خود و همزمان با تاجگذاری پهلوی دوم در سال 1346 ه.ش در وضع نمای غربی و اتاق های طبقات پائین کاخ مطابق با شیوه اصلی بنا تغییرات و تعمیرات عمده ئی انجام گرفت و از انهدام و ویرانی آن که بعلت رطوبت و کهنگی ساختمان پیش آمده بود به کلی جلوگیری گردید. پس از آن اقدام به خرید زمین های جاده ساوه نمود و با تبدیل کردن آن زمین ها به شهرک صنعتی گوشه ای دیگر از هنر خود در سرمایه گذاری و کارآفرینی را نشان داد.

بازاری که با راه اندازی آن و گذشت حداقل زمان به مقصد اول خریداران لوازم دیجیتال تبدیل شد و گوی سبقت را از رقیب خود یعنی علائدین ربود. پس از این موضوعات وی وارد بازاری پول ساز به نام موبایل و لوازم دیجیتال شد. در سال ۱۳۶۶از دبیرستان ارشاد دیپلم اقتصاد گرفت و پس از آن وارد خدمت مقدس سربازی شد. لازم به ذکر است که کتابخانه این مجموعه در ابتدا در محل کاخ احمدرضا پهلوی قرار داشت. برای رسیدن به ایران مال از تاکسی های مخصوص مجموعه و یا مترو هم میتوانید استفاده کنید. برای دسترسی به این مجتمع با تاکسی هم میتوان از هر کجای تهران خود را به پایانههای تاکسیرانی با مقصد خپارک نیاوران و یا خیابان پاسداران رساند. ساکنین سایر شهرها هم تنها با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به مقصد تهران با طی مسافت کوتاهی از فرودگاه میتوانند خود را به بازار بزرگ برسانند. هر فروشگاه اثاثیه، منسوجات، آثار هنری و دیگر اقلام جذاب را ارائه میکند که میتوانند به خانه شما زندگی ببخشند. البته در هر شهر و روستای گردشگری موزهای قرار دارد که به معرفی و نمایش آثار تاریخی میپردازد. علی انصاری در زمان دولت محمود احمدی نژاد و در تاریخ ۸/۸/۸۸ مجوز بانک خصوصی خود یعنی بانک تات را از بانک مرکزی گرفت.

بعد از ساخت بنای دورویِ تالار گلستان در شرق و در امتداد عمارت سلطنتی کریمخانی، منزل باباشیخ (یکی از بناهای دورهی تیموری) که در دوره صفویه (قصرِ شاه سلیمان یکم) و زندیه به عنوان دیوانخانه مورد استفاده قرار گرفته بود، در جنوب تالار گلستان دوباره معنا پیدا میکند و فتحعلیشاه با تغییراتی در آن، تالاری را بنا مینهد که بعدها نام تالار الماس را به خود میگیرد سال احداث عمارت بلور و بازپیرایی تالارِ الماس همزمان با یکدیگر (۱۲۲۴ ق) است. تالار خانه فرهاد: این بخش برای علاقه مندان به هنر فرهاد مهراد تدارک دیده شده که شامل کتاب ها و سازهای این هنرمند فقید می شود. تالار نامآوران: در این تالار تاریک، ناگهان با نور فلاش عکاسان و صدای تشویق حضار روبهرو میشوید و سپس با نام آوران هنر آشنا میشوید. از دیگر تالارهای باشکوه و زیبای این مجموعه، تالار الماس است که به دلیل آینهکاریهای فراوان و زیبا نام الماس را بر روی آن گذاشتهاند. گردشگرانی که برای دیدن کاخ گلستان به تهران می آیند به طور حتم از تالار آیینه و عمارت بادگیر نیز دید می کنند، زیرا این آثار هنری در جهان یکتاز است. باغ کتاب بزرگترین کتابفروشی کودک ایران را در خود جای داده است. این خانه دیدنی کتابخانهای هم در دل خود جا داده است. باغی سرسبز که یک حوض آب و درختان بلند قامت و سرسبزی را در خود جای داده، میزبان عمارتی است که یکی از با شکوه ترین و ارزشمندترین بناهای به جا مانده از دوران پهلوی می باشد.

در واقع برای رفتن به مجتمع اطلس مال کافی است خود را به پارک نیاوران برسانید و با فاصله کمی وارد این پاساژ شوید. لوازم خانگی: اگر قصد خرید لوازم خانگی و الکترونیکی در بازار بزرگ ایران را دارید، لازم نیست از طبقه G0 خارج شوید. معاون نخست وزیر (آقای دکتر فاطمی) - چون جناب آقای هیئت وزیر دادگستری کسالت دارند یک لایحهای راجع به بخشودگی زندانیان است که سابقا هم صحبت شده بود درخواست کردند تقدیم بشود و برای این کار بایستی توضیحی خدمت آقایان عرض کنم روزی که در خدمت آقای نخست وزیر رفتیم ببازدید زندان دیدم حقیقتا وضع زندان بسیار رقت آور است بجای اینکه برای تادیب بکار رود و جای مجازات باشد یک کانون فسادی است و علت اساسیش هم این است در گزارشی که بموجب دستور آقای نخست وزیر خواستیم که وضعیت زندان در چه حال است شهربانی گزارش دادهاست هشتصدو شصت و نه نفر بلاتکلیف در زندان وجود دارند که تکلیف در زندان وجود دارند که تکلیف آنها روشن نیست و حقیقتا بسیار اسباب تاسف است که یک چنین وضعیت رضت آوری وجود داشته باشد و بلافاصله دیروز یک نامه بآقای حائری شده باغ دادستان نوشته شد که بایستی هر چه زودتر تکلیف این اشخاص معین بوشد برای این که قریب نهصد نفر اشخاص را در زندان بدون اینکه معلوم باشد چه تقصیری دارند و جرمشان چیست نگاهداشتن برخلاف تمام اصول دنیا است و در قسمت این لایحه مخصوصا جناب آقای نخست وزیر استدعایشان این بود که آقایان هر چه زودتر تصمیمی اتخاذ بفرمایند که تکلیف یک عدهای که از این لایحه که از بخشودگی استفاده میکنند روشن بشود آقایان مجلس شورای ملی معتقد بودهاست که قدرت حکومت در پر کردن زندانها نیست قدرت حکومت در اجرای عدالت و قانون است و البته این قانون پس از تصویب مجلس شورای ملی سیی خواهد شد یک عدهای که جرایمی مرتکب شدهاند و انشاءالله متنبه شدهاند و در آتیه مرتکب جرم نخواهند شد و بمراحم و کمک و معاضدت آقایان مستظهر خواهند بود بنده لایحه را تقدیم میکنم.

قانون نحوه استفاده از خانههای سازمانی - مصوب ۱۶ خرداد ۱۳۴۶ مجلس شورای ملی و ۱ خرداد ۱۳۴۶ مجلس سنا - این قانون در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۴۶ به توشیح محمدرضا شاه پهلوی رسید. این قانون در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۴۴ به توشیح محمدرضا شاه پهلوی رسید. با رسیدن به خیابان باهنر و ادامه مسیر در جهت شرق به میدان نیاوران خواهید رسید. سابقه تاریخی ارگ سلطنتی که محدوده مکانی تاریخی آن از شمال به خیابان و میدان امام خمینی(ره)؛سپه سابق، از غرب به خیابان خیام، از شرق به خیابان ناصر خسرو و از جنوب به خیابان پانزده خرداد و میدان ارگ محدود میشود، به روزگار صفویه بازمیگردد. با استفاده از خط یک مترو (خط تجریش به کهریزک) و یا خط دو (خط فرهنگسرای خاوران به صادقیه) خود را به ایستگاه امام خمینی برسانید و از آنجا پیاده به سمت غرب بروید، پنج دقیقه بعد سردر باغ ملی را خواهید دید. در شهر تهران به دنبال یک جای تفریحی و دیدنی هستید که بتوانید شب به آنجا بروید و لذت ببرید؟ هوشمندی علی انصاری آنجا بود که وی در سال ۲۰۰۷ وارد این عرصه شد. از روزی که وارد سینما شدم دوست داشتم نقشهای متفاوت بازی کنم. رودی به نام رودخانه دربند از میان دهکده دربند میگذرد. اگر بخواهید از تهران به بازار بزرگ ایران بروید کافی است در بزرگراه شهید خرازی خروجی بازار بزرگ را انتخاب کنید اما مسیری که از کرج به این بازار میرسد از بزرگراه کرج و آزادگان میگذرد.

در سال ۱۳۷۶ بازار مبل ایران ساخته شد. ما هم در این مقاله به بررسی مفصل بام تهران و تمامی سرگرمیها و تفریحاتی که میتوانید از آنها بهره ببرید میپردازیم. بخشی از سهام ایران مال واگذار شده و پس از بهره برداری از پروژه سهام در بورس عرضه می شود و بانک آینده در نهایت از مالکیت پروژه خارج می گردد. بهخصوص در این ترافیک و آلودگی هوا که همه ما هر روز هفته در رفتوآمدیم، شاید بهتر باشد آخر هفتهها سری به مناطق خوشآبوهوای تهران و اطراف آن بزنیم. این مجموعه به دلیل وسعت و کاربری چند گانهای که دارد امکانات تجاری، اداری و تفریحی گستردهای دارد که در ادامه به هر یک از جنبههای رفاهی آن میپردازیم. در اینجا، میتوانید طیف گستردهای از گزینههای دکوراسیون منزل، از جمله ظروف شیک، ملافههای مجلل، وسایل روشنایی نوآورانه و قطعات تزئینی مد روز را بررسی کنید. با حرکت به طبقه G1، با مجموعه گستردهای از فروشگاههای تخصصی لوازم جانبی و دکوراسیون منزل مواجه خواهید شد. مجموعه ایران مال دارای چندین پارکینگ بزرگ است که دسترسی به تمام طبقات را آسان کرده است. دنبال یک جای تفریحی تمام و کمال هستید؟ مجتمع اطلس مال را باید مجتمعی تجاری، اداری و تفریحی دانست. این ویژگیها موجب شده خیلی از جوانها برای استفاده از طبیعت و مناظر زیبا، این جاده را بهعنوان مسیری تفریحی و محلی برای گذراندن اوقات فراغت انتخاب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد