مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «خمر من و خمار من باغ من و بهار من»

متن آهنگ خمر من و خمار من باغ من و بهار من محمدرضا شجریان


جاه و جلال من تویـی ملکت و مال من تویـی

جاه و جلال من تویی ملکت و مال من تویی

جاه و جلال من تویـی ملکت و مال من تویـی

آب زُلال من تویی بی تو به سر نمی شود بی تو به سر نمی شود

خمر من خمار من باغ من و بهار من

خواب من و قرار من بی تو به سر نمی شود بی تو به سر نمی شود

بی تو اگر به سَر شُــدی زیر جهان زِبر شُــدی

باغ اِرم سقر شُــدی باغ اِرم سقر شُــدی

بی تو به ســر نمی شود

باغ اِرم سقر شدی باغ اِرم سقر شدی بی تو به سر نمی شود

گاه سـوی وَفا روی گاه سـوی جَفا روی

آن منی کُــجا روی؟؟ بی تو به ســر نمی شــود

بی تو به سر نمی شود بی تو به سر نمی شود

بی تو نه زِندگی خوشــم بی تو نه مُردگی خوشــم

سر زِ غم تو چون کِشم بی تو به سر نمی شود

بی تو به سر نمی شــود بی تو به سر نمی شــود

https://musicdel.ir/single-tracks/177409/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد