مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

صفحه فلزی تزئینی


ورق استیل تزیینی یکی از انواع ورق استیل است که به صورت رول یا ورق به فروش می رسد. سایزها و اندازه های مختلفی در بازار وجود دارد. سطحی صاف و صیقلی دارند و هنگام استفاده در دکوراسیون ضخامت آنها کاهش یافته است.

ویژگی های ورق استیل دکوراتیو

براق هستند.

آنها ظریف و زیبا هستند.

سطح صیقلی و صافی دارند.

در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند.

از این ورق ها می توان برای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرد

انواع ورق های فولادی تزئینی.

ورق فولادی طرح دار

ورق فلز

ورق استیل دارپان (تزیینی)

ورق فولادی موتیف

این نوع صفحات در طرح های مختلف، فولاد ضد زنگ و خواص مهندسی تولید و به فروش می رسند. سطح و ساختار بسیار بالایی دارند و در ساخت جواهرات کاربرد فراوانی دارند.

مش فولادی

این نوع ورق معمولا در سایزهای 304 و کلاس 1*2 در بازار به فروش می رسد و سوراخ هایی (مربع، دایره، مستطیل، ستاره و ...) روی سطح این ورق ایجاد می شود که معمولاً در صنعت کشت مورد استفاده قرار می گیرد. ، خشک کردن میوه ها، ظروف آشپزخانه و غیره.

ورق فولادی تزئینی

این نوع ورق همانطور که از نامش پیداست برای تزیین به صورت ورق استیل آینه طلا، ورق استیل آینه مشکی، ورق استیل سوپر آینه دودی، ورق استیل خراش دار مشکی، ورق استیل خراش دار مسی، ورق استیل خش طلایی استفاده می شود. ، ورق های فولادی شیشه ای ساده مهفا در بازار موجود است.

استفاده از ورق فولادی تزئینی

به دلیل وجود طرح ها و رنگ های متنوع در بازار از جمله طرح های متنوع از جمله رنگ چرم، طلای مهر، طلای براق، مسی، آبی، مشکی، لاکی و ... جایگاه ویژه ای در بین طراحان ساختمان های داخلی و خارجی دارد. . . از این نوع ورق استفاده کنید.

با توجه به اینکه هر روز شاهد پیشرفت صنعت ساختمان هستیم، به همین دلیل تقاضا برای ورق های فلزی تزیینی نیز افزایش می یابد و هر روز تغییرات زیادی در طراحی و رنگ بندی این اقلام و انواع صفحات ایجاد می شود. اغلب در مکان های برجسته، با استفاده از هنر، جامعه، مذهب، ساختمان ها، برج ها و هتل ها یافت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد