مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

چگونه یک اتاق خواب مناسب برای نوجوانان بخریم؟


ست اتاق خواب نوجوانان را می توان در رنگ ها، شکل ها و طرح های مختلف خریداری کرد. ست اتاق خواب نوجوانان عموماً فردی است و بسته به سلیقه نوجوانان در طرح های مختلف دخترانه و پسرانه ساخته می شود. تانیل چوب با در نظر گرفتن روحیه پرشور نوجوانان و جوانان سعی دارد نمونه های شگفت انگیزی از مبلمان اتاق خواب را به نمایش بگذارد. تمامی اجزای ست روتختی از مواد مرغوب و به صورت ویژه ساخته شده است. به علاوه قیمت آن کاملا مقرون به صرفه و رقابتی است.

خرید اتاق خواب برای نوجوان

به طور کلی یک سرویس خواب از پنج قسمت اصلی تشکیل شده است که با توجه به خواست مشتری می توان آن را کم و زیاد کرد. قطعات تخت را می توان به صورت جداگانه نیز خریداری کرد. قسمت اصلی سرویس های اتاق خواب تخت است. تخت ها معمولاً توسط نوجوانان برای خواب استفاده می شود.

یک تخت یک نفره وجود دارد

به طور معمول تخت های یک نفره در سایزهای 200*90 تولید می شوند، البته بسته به سلیقه مشتری، تخت های نوجوان 9 تا 14 سال نیز در عرض های مختلف به عنوان مثال 80 در 180 موجود است. اخیرا تخت های یک نفره نیز تولید شده است. این تخت ها در ابعاد 120*200 در بازار موجود می باشد.

تخت خواب یک نفره

اگر اتاق کودک شما کوچک است، با یک ترفند ساده می توانید کشو و کمد لباس را از اتاق خواب جدا کرده و یک کمد را جایگزین آن کنید. در تمامی اتاق خواب ها و اتاق خواب های نوجوان کشو اضافه می شود و می توانید آن ها را سفارش دهید.

ست خواب نوجوان مدل اسپرت

به ست خواب مناسب دختران و پسران ست خواب اسپرت می گویند. سایت تانیل ساپ دارای انواع ست خواب های ورزشی است. رنگ تخت بازی نباید خیلی روشن و بیش از حد باشد و خیلی تیره و کودکانه نباشد. رنگ‌هایی مانند بنفش، زرد و قهوه‌ای رنگ‌های مورد علاقه یک تخت نوجوان به سبک اسپرت هستند.

بازی ملافه کلاسیک

سرویس خواب کلاسیک برای دختران جوانی که رنگ سفید را دوست دارند بسیار مناسب است. البته تخت خواب راحت قدیمی در رنگ های دیگری نیز تولید می شود. اما رنگ سفید محبوب ترین است. آنها اغلب از الگوهای گلدار و ملایم با رنگ های صورتی، سفید، طلایی و نقره ای برای ساخت طراحی کلاسیک استفاده می کنند. پارچه های مخمل و ساتن زیبایی و شکوه به ظاهر تخت می بخشد. استفاده از این سرویس در اتاق خواب به خصوص برای دختر خانم ها احساس آرامش را در خانه دو چندان می کند.
https://tejaratemrouz.ir/چگونه-سرویس-خواب-مناسب-نوجوان-خریداری/تم های مختلف برای خدمات اتاق خواب نوجوان

نوجوانان علاقه مند به تقلید از شخصیت های کارتونی یا موضوعات خاص هستند. به عنوان مثال، یک نوجوان قصد دارد در آینده ملوان یا ملوان شود، بنابراین یک تم کشتی را برای ست اتاق خواب خود انتخاب می کند. دختران نوجوان به بازی ها یا کارتون های دخترانه مانند سیندرلا و زیبای خفته علاقه نشان می دهند و دوست دارند اتاق خواب خود را با طرح های فانتزی خود ترکیب کنند. انواع تم ها را می توان برای سرویس خواب جوانان طراحی و ایجاد کرد. پس از انتخاب تم مورد نظر خود می توانید سفارت خود را ثبت کنید.

قیمت سرویس اتاق خواب نوجوان

قیمت سرویس اتاق نوجوان با توجه به عوامل مختلف متفاوت است و نمی توان آن را قیمت ثابتی در نظر گرفت. در واقع هیچ تفاوت قیمتی بین روتختی دخترانه و پسرانه وجود ندارد. بلکه عواملی مانند طرح، نوع چوب، روکش روی قیمت تاثیرگذار است. دانیل وود حدود 50 مدل و سرویس خواب نوجوان دارد که هر کدام در رنج قیمتی متفاوتی هستند. برای اطلاع از قیمت اتاق خواب نوجوان با کارشناسان کم فروشی تانیل تماس بگیرید.

چگونه یک سرویس خواب خوب برای نوجوانان بخریم؟

برای خرید سرویس خواب نوجوان باید نیازها و سلیقه نوجوان خود را بشناسید و برای آن ست اتاق خواب بخرید. همچنین می توانید از کارشناسان فروش و مشاوران چوب راهنمایی و مشاوره بخواهید تا بتوانید بهترین مجموعه اتاق خواب برای نوجوانان را به خود نشان دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد