مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

آهنگ آهای گوشه نشین قلب من غماتو بسپار تو به من

متن آهنگ احمد سلو آهای گوشه نشین قلب

ﻣﻴﺪوﻧﻰ ﭼﻴﻬ؟

ﺧﻴﻠﻰ دوﺳﺘﺖ دارم

دوﺳﺘﺖ دارم

ﻣﺮاﻗﺒﺶ ﺑﺎش

ﺗﺎ ﺑﺨﻨﺪه ﭼﺸﻤﺎش

اﻳﻦ دل دﻳﻮوﻧﻤﻮ ﺑﻴﺎ

ﺗﻮ ﺻﺎﺣﺒﺶ ﺑﺎش

ﻣﺮاﻗﺒﺶ ﺑﺎش

دل درﻳﺎﻳﻴﻤﻮ ﺗﻮ ﺳﺎﺣﻠﺶ ﺑﺎش

ﺑﻰ ﺗﻮ ﻃﻮﻓﺎن زدﻫ، آراﻣﺸﺶ ﺑﺎش

ﺣﺎﻟﺎ ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺷﺪ، ﻋﺎﺷﻘﺶ ﺑﺎش

ﻋﺸﻘﺖ ﻫﻨﻮز ﭼﭗ ﺳﻴﻨﻤﻪ

ﺑﺎ ﺟﻮن و دل ﭘﺮﺳﺘﻴﺪﻣﺶ

ﻧﺎز ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﻛﺸﻴﺪم ﻫﻰ

ﻛﻪ ﻓﻘﻄ ﻣﺎه ﺧﻮدم ﺷﻰ

ﻋﺸﻘﺖ ﻫﻨﻮز ﭼﭗ ﺳﻴﻨﻤﻪ

ﺑﺎ ﺟﻮن و دل ﭘﺮﺳﺘﻴﺪﻣﺶ

ﻧﺎز ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﻛﺸﻴﺪم ﻫﻰ

ﻛﻪ ﻓﻘﻄ ﻣﺎه ﺧﻮدم ﺷﻰ

آﻫﺎی ﮔﻮﺷﻪ ﻧﺸﻴﻦ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ

ﻏﻤﺎﺗﻮ ﺑﺴﭙﺎر ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ

ﺗﻮ ﻓﻘﻄ واﺳﻢ ﺑﺨﻨﺪ

ﻛﻪ ﻣﻦ ﺧﻮدم ﭘﻴﺶ ﻣﺮﮔﺘﻢ

ﻋﺎﺷﻖ دﻳﻮوﻧﻪ ﻣﻨﻢ

ﻛﻪ ﺷﺪی ﺗﺎج ﺳﺮم

وﻗﺘﻰ ﻣﻴﺨﻨﺪی دﻟﻢ

ﺿﻌﻒ ﻣﻴﺮﻫ، ﻓﺮﻳﺎد ﻣﻴﺰﻧﻢ

ﻋﺸﻘﺖ ﻫﻨﻮز ﭼﭗ ﺳﻴﻨﻤﻪ

ﺑﺎ ﺟﻮن و دل ﭘﺮﺳﺘﻴﺪﻣﺶ

ﻧﺎز ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﻛﺸﻴﺪم ﻫﻰ

ﻛﻪ ﻓﻘﻄ ﻣﺎه ﺧﻮدم ﺷﻰ

ﻋﺸﻘﺖ ﻫﻨﻮز ﭼﭗ ﺳﻴﻨﻤﻪ

ﺑﺎ ﺟﻮن و دل ﭘﺮﺳﺘﻴﺪﻣﺶ

ﻧﺎز ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﻛﺸﻴﺪم ﻫﻰ

ﻛﻪ ﻓﻘﻄ ﻣﺎه ﺧﻮدم ﺷﻰMusicdel | موزیکدل


 آهنگ آهای گوشه نشین قلب من غماتو بسپار تو به من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد