مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

آزمون تافل چیست و چگونه در آن ثبت نام کنم؟


آزمون تافل چیست؟ آزمون تافل یا آزمون زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی که تافل نامیده می شود، یک آزمون استاندارد برای مهارت های زبانی مانند آیلتس است.

اکثر دانشگاه هایی که دانشجوی بین المللی می پذیرند یکی از شرایط اصلی آنها برای ارائه مدرک زبان انگلیسی می باشد. پس از دریافت نمره تافل، می توانید برای پذیرش در هر دانشگاه انگلیسی زبان اقدام کنید. بیش از 10000 موسسه، کالج و آژانس نمره تافل را برای پذیرش می شناسند.

آزمون تافل چیست؟ تافل که به عنوان تافل نیز شناخته می شود، یک آزمون استاندارد مهارت زبان مانند آیلتس است. با ثبت نام در سایت ایرانی کارت به راحتی می توانید مراحل پرداخت و ثبت نام آزمون تافل را تکمیل کنید.

در اکثر دانشگاه هایی که دانشجوی خارجی می پذیرند، یکی از شرایط اصلی آنها گواهی دانش زبان انگلیسی است. پس از کسب نمره تافل، می توانید برای پذیرش در هر دانشگاه انگلیسی زبان اقدام کنید. بیش از 10000 موسسه، کالج و آژانس نمرات تافل را برای پذیرش می شناسند.

انواع آزمون تافل

تافل iBT

این آزمون تافل چهار مهارت را آزمایش می کند:

مهارت های گوش دادن - گوش دادن

خواندن - مهارت های خواندن

نوشتن - مهارت های نوشتاری

گفتار - مکالمه و مهارت های ارتباطی

تافل iBT یا (تست اینترنتی) یک آزمون آنلاین است. این نوع آزمون در سراسر جهان از طریق اینترنت انجام می شود. مرکز آزمون خود را در کشور خود انتخاب کرده و برای این نوع آزمون اقدام کنید. توجه داشته باشید که تست iBT وجود دارد. این نوع آزمون تافل طرفداران زیادی دارد.

نکته: به طور معمول تمرین های 3 و 6 به ترتیب برای قسمت خواندن و شنیدن در نظر گرفته می شود. با این حال، بهتر است خود را برای اشکال دیگر آماده کنید، یعنی. قبل از ثبت نام در تافل زیاد تمرین کنید. در ضمن تا شدت کافی، بهتر است بین ۲ قسمت اول و ۲ قسمت دوم ۱۰ دقیقه استراحت داشته باشید.

برای ثبتنام در آزمون GRE هوم ادیشن کلیک کنید. 

تافل PBT


آزمون کاغذی یا PBT یک آزمون کاغذی تافل است. این آزمون برای کسانی مناسب است که به اینترنت دسترسی ندارند و نمی توانند در آزمون IBT شرکت کنند.

سه مهارت در این آزمون تافل مورد آزمایش قرار می گیرد:

توانایی گوش دادن

توانایی خواندن

مهارت های نوشتاری - مهارت های گفتاری

این نوع تست در بسیاری از کشورها انجام نمی شود اما در ایران انجام می شود.

تافل نسخه خانگی

نسخه آنلاین آزمون انگلیسی تافل TOEFL Home Edition نام دارد. TOEFL Home Edition بصورت آنلاین و تحت کنترل یک سرپرست با سیستم و اقدامات امنیتی سختگیرانه برگزار می شود. به همین دلیل به آن تافل خانگی نیز می گویند. در مقاله اختصاصی نسخه خانگی تافل چیست به معرفی این آزمون، اعتبار مدرک، دانشگاه های پذیرنده و شرایط و قوانین شرکت در آن پرداخته ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد