مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

دزدگیر هوشمند چیست؟


امنیت خانه به سیستمی اطلاق می شود که از هرگونه سرقت یا سرقت در مکان های مختلف از جمله منازل و محل کار جلوگیری می کند. در معرفی سیستم های دزدگیر می توان گفت که به هر وسیله ای که برای تامین امنیت اموال و ساختمان ها استفاده می شود، دزدگیر یا دزدگیر نامیده می شود. یعنی با کمک دزدگیر، افراد از ورود سارق به مکان های مختلف مانند خانه، مغازه یا شرکت مطلع می شوند و از سرقت جلوگیری می کنند. با توجه به محل استفاده از تابلوی دزدی، با نام هایی برای سرقت منزل، دزدی مغازه و ... مواجه می شود و افراد بنا به نیاز خود تابلوهایی را برای مکان های مختلف تهیه و قرار می دهند. به طور کلی دزدگیر اماکن به عنوان یک سیستم امنیتی یکی از ضروری ترین موارد برای جلوگیری از سرقت در منزل یا محل کار است و با استفاده از دستگاه الکترونیکی هوشمند یعنی زمانی که افراد غیر مجاز وارد سایت می شوند کد آن را فعال می کند. شرکت مرکزی آژیر همراه شماست.

کاربردهای اصلی دزدگیر دزدگیر چیست؟

همانطور که در بالا اشاره شد کاربرد اصلی دزدگیر اعلام جرم سرقت و ارسال محل و زمان سرقت برای افراد غیر مجاز می باشد اما کاربرد آن را می توان به شرح زیر بیان کرد.

ضد سرقت: دزدیاب های موجود در منطقه با تشخیص هر گونه صدایی زنگ خطر را به صدا در می آورند، این سیستم در هر محل مسکونی یا تجاری قابل استفاده است.

ارسال پیام هشدار: دزدگیرهای جدید ضد سرقت از فناوری ارسال پیامک پشتیبانی می کنند و با اتصال سیم کارت به آن می توان در هنگام سرقت پیامک هشدار دهنده برای صاحب خانه یا مغازه ارسال کرد و به این ترتیب منازل مسکونی یا مسکونی کسب و کارها را می توان در مدت زمان کوتاهی از سرقت جلوگیری کرد.

اتصال به سیستم امنیتی: با اتصال به سیستم های امنیتی موجود در سازمان، هنگام فعال شدن زنگ هشدار، عوامل نظارتی مطلع و به محل احضار می شوند. از این عملکرد برای مثال در بانک ها، صرافی ها استفاده می شود تا EZS اماکن حرفه ای به کلانتری متصل شده و در صورت سرقت، پلیس به سرعت به محل مورد نظر برسد.

دزدگیر منزل

دزدگیر یک سیستم امنیتی است که برای محافظت از خانه ها در برابر سرقت و دسترسی غیرمجاز استفاده می شود. هدف اصلی دزدگیر خانه هوشمند تشخیص هر چیزی مشکوک بر روی درها، پنجره ها و سایر قسمت های قابل دسترس خانه است. یک سیستم اعلام سرقت می تواند به شما احساس امنیت بیشتری در مورد خانه و خانواده خود بدهد.

دزدگیر باغ

دزدگیر باغ یک سیستم امنیتی است که برای محافظت از باغ ها، پاسیوها، فضاهای بیرونی و فضاهای باز در برابر سرقت و نفوذ غیرمجاز استفاده می شود. هدف اصلی دزدگیر باغ تشخیص هرگونه فعالیت مشکوک در محیط باز و هشدار در صورت بروز حوادث ناخواسته است. سیستم دزدگیر باغ می تواند به شما اطمینان و امنیت بیشتری برای باغ و محیط بیرونی منزلتان بدهد. هنگام انتخاب و نصب سیستم هشدار باغ، بهتر است با یک تکنسین مجرب مشورت کنید تا بهترین راه حل را برای نیازهای خاص خود تعیین کنید. همچنین به یاد داشته باشید که برای باغ ها و فضاهای باز سیستم های مقاوم در برابر آب و هوا و محیط مناسب هستند.

دزدگیر اماکن عمومی

دزدگیر اماکن عمومی سیستم های امنیتی هستند که در مکان های عمومی مانند هتل ها، بانک ها، مغازه ها، ادارات، مراکز تجاری، بیمارستان ها و سایر محیط های عمومی استفاده می شوند. هدف اصلی دزدگیر اماکن عمومی تشخیص هرگونه فعالیت مشکوک و هشدار در صورت وقوع حوادث ناخواسته مانند سرقت، تجاوز و یا اضطراری است. سیستم های هشدار در اماکن عمومی اطلاعات قابل اعتمادی را در مورد حوادث ناخواسته و ایمنی فضاهای عمومی در اختیار مدیران و نیروهای امنیتی قرار می دهند.

زنگ خطر سرقت ساختمان های دولتی

دزدگیر اماکن دولتی یک سیستم امنیتی است که در مکان های مرتبط با دولت و نهادهای دولتی مانند ساختمان های دولتی، مراکز اداری، نیروهای پلیس و سایر محیط های متعلق به دولت استفاده می شود. هدف اصلی دزدگیر در ساختمان های دولتی حفاظت از اموال، اطلاعات حساس و ایمنی پرسنل دولتی است. دزدگیرهای اماکن دولتی باید با استانداردها و مقررات امنیتی دولتی مطابقت داشته باشند و الزامات امنیتی خاص دولتی را برآورده کنند. این سیستم ها معمولاً دارای ویژگی های پیشرفته تری نسبت به سیستم های هشدار معمولی هستند و اغلب توسط سازمان ها و سازمان های امنیتی دولتی نظارت و کنترل می شوند. همچنین رعایت قوانین و مقررات امنیت ملی تحت نظارت مراجع ذیصلاح برای این سیستم بسیار مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد