مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

استفاده از نرم افزار سی آر ام owj.io رویکردی چند جانبه، جامع و گسترده است


استفاده از نرم افزار سی آر ام owj.io رویکردی چند جانبه، جامع و گسترده است که برای ایجاد هماهنگی بین میزان فروش، خدمات مشتریان، بازاریابی، پشتیبانی و دیگر فعالیت‌های مربوط به مشتری است.

همه می‌توانند از سازماندهی بهتر، مدیریت متمرکز و هوش مصنوعی معاصر و ابزارهای اتوماسیون بهره‌مند شوند که با زمان و تلاش کمتری کار را سریعتر و بهتر می‌کند.

«سی‌ار‌ام» می‌تواند بار مدیریت فناوری اطلاعات را از دوش کارمندان‌تان بردارد تا شما بتوانید بر روی آنچه مهم است تمرکز کنید یعنی: هدایت کسب و کار برای موفقیت.

پرونده و سابقه ای از اطلاعات و تعاملات خود با مشتریان را ندارید؟

این موضوع به تعامل شما با نرم افزار و تولید کنندگان آن هم برمی گردد و می توانید در نسخه های بروزرسانی شده، امکانات درخواستی خود را به شرکت تولید کننده ارائه نمایید.

عدم پیگیری دقیق و منظم امور، باعث از دست دادن درآمد و یا اعتبار از شما شده است؟

این ویژگی برای یک تیم فروش بسیار عالی است و حتی ضروری است. چون دیگر لازم نیست مدام از خود بپرسند که چطور مشتریان راحت‌تر قانع کردند.

کارمندان شما می توانند به سرعت ببینند مشتریها چه کالاهایی را سفارش داده اند و می توانند سابقه هر مشتری را بدست آورند تا بتوانند سریعاً پاسخ های لازم را به مشتریان بدهند.

تاثیر راهکارها بر میزان درآمد و بهره وری سازمان را بسنجید و در مورد آن با مدیران ارشد صحبت کنید. سپس پتانسیل های بازگشت سرمایه پیاده سازی هر راهکاری که پیاده سازی می کنید را مطالعه کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

یک سیستم کاملاٌ اوماتیک و سریع! دیگر نیازی نیست که کسی هماهنگی انجام دهد چون همه چیز برای افراد در پنل کاربریشان مشخص است.

مثلاً اولویت بعضی از شرکت‌ها فقط نیاز به یک‌راه سریع‌تر برای برقراری ارتباط با مشتریان دارند، بعضی دیگر باید هر ارتباط را به‌عنوان یک پروژه در نظر بگیرند، هفته‌ها کار کنند تا به فروش برسند.

در واقع «سی‌ار‌ام» عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند؛ یعنی داده‌های بخش عملیاتی در اختیار بخش تحلیل قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

مواردی که منطبق با نیازمندی ها نیست و یا نیاز به تغییرات در استراتژی و یا نرم افزار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد