مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

مجله خزر

مجله برای ایرانیان به وسعت خزر

نکات مهم برای تهیه قالب فروشگاهی وردپرس


فروشگاه های آنلاین بستر مناسبی برای فروش آنلاین هستند. برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی می توان از سیستم مدیریت محتوا استفاده کرد. وردپرس به عنوان یک CMS شناخته می شود که از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی می کند و افزونه های تجاری متنوعی برای آن ساخته شده است. ایجاد قالب فروشگاهی وردپرس به طراحی سریع وب سایت و رشد کسب و کار کمک می کند.

اهمیت قالب آرشیو وردپرس ژاکت در توسعه کسب و کار چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که با استفاده از قالب های مختلف می توان وب سایت های مختلف را طراحی کرد. به عنوان مثال، با یک تم وردپرس شرکتی، می توان یک وب سایت خدماتی طراحی کرد. همچنین از فرمت های آموزشی، مجله، رزومه، خبری یا مجله و ... استفاده می شود. برای طراحی انواع وب سایت

قالب فروشگاهی وردپرس باید با انواع افزونه های فروشگاه سازی (مانند ووکامرس، EDD و ...) سازگاری داشته باشد، از طرفی می توان از افزونه هایی مانند صفحه ساز Elementor یا Visual Composer، افزونه های سئو، مدیریت فروشگاه پنل ها استفاده کرد. . ، و غیره

در صورتی که قالب فروشگاه اینترنتی ساده و کاربردی باشد، تمامی کاربران امکان دسترسی به قسمت های مختلف وب سایت و ثبت سفارش را خواهند داشت. لازم به ذکر است که انتخاب قالب مناسب برای وب سایت فروشگاهی، خاک لازم برای رشد فروشگاه اینترنتی را ایجاد می کند.

چگونه یک قالب فروشگاهی وردپرس مناسب انتخاب کنیم؟

فرمت فروشگاه مجموعه ای از پارامترهایی است که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق مهم هستند. اما نکته مهم قبل از خرید قالب فروشگاهی وردپرس بررسی اهداف، استراتژی، خریداران، شرایط بازار و بسیاری از مسائل کلیدی دیگر است.

درک خوب نیازهای کسب و کار، نیازهای مشتری، انواع محصولات یا خدمات و غیره به شما کمک می کند تا قالب مناسب فروشگاه خود را به روشی هوشمندانه انتخاب کنید.

انتظارات خود را از فروشگاه اینترنتی مشخص کنید

قبل از خرید قالب فروشگاهی، ابتدا بررسی کنید که از فروشگاه آنلاین خود چه انتظاری دارید. ویژگی هایی مانند نوار لغزنده محصول، مقایسه محصول، پیشنهادات ویژه، واکنش گرا، مگا منو و غیره را در نظر بگیرید.

اگر اطلاعات زیادی در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارید، از مشاوران مجرب کمک بگیرید. با بررسی فروشگاه های رقبا، می توانید ایده خوبی از نوع مدل مورد انتظار به دست آورید.

نوع فروشگاه وردپرس را تعیین کنید

برای طراحی قالب فروشگاهی وردپرس باید چیدمان آن را بدانید. به طور کلی، فروشگاه های آنلاین می توانند دو نوع محصول بفروشند:

محصولات فیزیکی؛

محصولات مجازی (شامل انواع فایل ها).

البته ممکن است برخی فروشگاه ها هر دو نوع محصول را همزمان عرضه کنند. بسته به نوع محصول، باید قالب های فروشگاهی و افزونه های ایجاد فروشگاه مانند WooCommerce یا EDD را انتخاب کنید.

روی طراحی حرفه ای و کاربردی تمرکز کنید

موفقیت یک فروشگاه اینترنتی بستگی زیادی به طراحی آن دارد. اینکه کاربران بتوانند به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشند و در کمترین زمان ممکن به هدف خود برسند بر حجم فروش تاثیر می گذارد.

بنابراین در هنگام خرید مدل فروشگاهی باید به نوع طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری توجه کرد. خوشبختانه امروزه انواع فروشگاه های وردپرس برای ارائه محصولات خوب برای کودکان، زنان، مردان، تکنولوژی، سبک زندگی، لوازم جانبی، محصولات دیجیتال، فروش فایل و ... طراحی شده اند.


قالب فروشگاهی وردپرس قابل سفارشی سازی

یکی از نکاتی که مدیران در هنگام خرید قالب باید به آن توجه کنند، قابلیت سفر است. امروزه از پلاگین Elementor یا ویژوال کامپوزر، دو صفحه ساز محبوب، برای طراحی صفحات فرود سفارشی استفاده می شود. با کمک این دو افزونه می توان تغییرات عمده ای در ظاهر صفحه اصلی فروشگاه و طراحی سفارشی قالب ایجاد کرد.

ویژگی های مدل خرید

هر قالب مجموعه ای از توابع را در نظر می گیرد. به عنوان مثال، برخی از قالب ها به شما امکان طراحی صفحات مختلف فروش را می دهند. یا با کمک افزونه ووکامرس، شرایط تبدیل در صفحه سبد خرید وجود دارد. هنگام انتخاب قالب فروشگاهی وردپرس، به ویژگی هایی که در آن ها گنجانده شده است، دقت کافی داشته باشید.

امکان استفاده از افزونه های کاربردی

هر قالب فروشگاهی وردپرس بسته به شرایط می تواند چندین افزونه سفارشی داشته باشد. این افزونه ها کارایی قالب را افزایش می دهند. اما علاوه بر این افزونه ها، قالب فروشگاهی باید از انواع افزونه ها مانند Yoast SEO، Gravity Form، Product Filter، Shipping، Gift Card، Wallet و غیره پشتیبانی کند.

به عنوان مثال در امکان اتصال به سرویس پیامک با خرید پیامک می توان کاربران ورودی و خروجی را مدیریت کرد و یا به مشتریان اطلاع داد.

سرعت و واکنش پذیری کافی

قالب فروشگاهی وردپرس باید واکنش گرا و سریع باشد. دلیل آن این است که بسیاری از مشتریان از طریق تلفن های هوشمند یا تبلت ها از سایت بازدید می کنند.

سئو دوستانه

 قالب فروشگاهی اینترنتی یک فرصت ارزشمند برای یک کسب و کار است که می تواند ترافیک قابل توجهی را جذب کند. به همین دلیل در خرید قالب فروشگاهی باید به بهینه سازی کد قالب و سئوی آن توجه بیشتری داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد